Jak vyhodnocovat práce na SEO

Jak už jsem psal ve svém dřívějším článku, SEO pro mě není vlajková loď, ale i tak je součástí balíčku marketingového specialisty. V tomto příspěvku bych se tak rád rozepsal o tom, jak takové SEO práce vyhodnocovat. Optimalizace pro vyhledávače je totiž u mých klientů jedna z nejvíce diskutovaných služeb, protože pro ně není dobře měřitelná.

projít na článek

Druhy kampaní a jejich měření

V předchozích článcích jsem se zaměřil na oblast tvorby kreativy a práce s publikem, určitě ale stojí za to také přiblížit, jak reklamu využívat pro svůj záměr a jak ji vyhodnocovat.

projít na článek

Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

Vyhodnocování kampaní a celkový reporting reklam mě baví ze všeho nejvíce. Krátkodobé pohledy na čísla mi totiž častokrát neřeknou tolik, jako když dělám větší report či dokonce audit. V oblasti PPC kampaní potom nejčastěji směruji finální reporting k vyh

projít na článek

Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

Vyhodnocování cílů, událostí a konverzí je pro mě jednou z největších výzev, protože se jedná „čísla“ a následnou práci s nimi. U těchto analytických aktivit je potřeba se nejdříve přesvědčit, že nám data měří potřebné nástroje správně. Uvědomte si také,

projít na článek

Ergonomie práce u počítače

V poslední době se soustředím na správnou ergonomii práce u počítače. Proč? Každý z oboru grafiky, IT a programování by si měl uvědomit, že dlouhodobá práce za počítačem má velký vliv na naše zdraví.

projít na článek

Nabídka práce, brigády

Nabídka práce na Valašsku a ve Zlínském kraji. Volné pracovní pozice ve velkých firmách i menších provozech. Také brigády a výpomoc The post Nabídka práce, brigády appeared first on Region Valašsko.

projít na článek