Jelikož kromě internetového obchodu www.vlapa.cz máme v provozu také kamennou prodejnu, tak abychom si ulehčili práci a urychlili fyzický prodej, využíváme čárových kódů. Pokud však produkt od dodavatele žádný čárový kód nemá, musíme si vytvořit vlastní. Jak to provádíme? To Vám vysvětlím v tomto článku. Protože si vytváříme čárových kódů opravdu spousty, téměř na všechny produkty, hezky si je evidujeme v Excelu. Každý výrobce má v Excelu přidělen jeden list, kde máme poznačen prefix čárového kódu, tedy prvních 6 číslic kódu, a počet již vytisknutých kódů, abychom v budoucnu netiskli znova stejné kódy. Využíváme čárový kód s označením EAN 13, který obsahuje třináctimístný kód, a jež naše čtečka bez problému načte. Když máme vymyšlen prefix pro sadu čárových kódů, tak zapneme program s jednoduchým názvem „Čárové kódy“, který si můžete zdarma stáhnout zde. Tento program obsahuje šikovný generátor, kde zadáte právě prefix. My zadáváme prvních šest čísel kódu, dále zvolíte, od jakého čísla se má kód generovat. Poté počet znaků generované části, my volíme opět šest znaků, a na závěr počet cyklů, tj. počet čárových kódů. Nyní kód obsahuje 12 znaků, jelikož my využíváme třináctimístný EAN 13, tak poslední znak v dalším kroku vygeneruje systém. Vygenerovaný seznam můžete hned vytisknout, nicméně my zde tisk nepoužíváme, jelikož chceme některý čárový kód víckrát. Čárové kódy zkopírujeme a vložíme do online generátoru na této stránce. Zde máte ještě možnost různých nastavení, my provádíme tato: Typ čárového kódu: EAN 13 Výška: 6 Vzdálenost: 0.15 Nic jiného neměníme a klikneme na tlačítko „Vytvořit čárový kód“. Nyní již můžete vidět náhledy jednotlivých čárových kódů i s vygenerovaným třináctým znakem v každém kódu. Abychom zbytečně neplýtvali papírem, vlevo klikneme na Excel a v tomto programu si čárové kódy otevřeme. Zde je poskládáme do tří sloupečků, aby byl prostor papíru využit maximálně, případně některé čárové kódy, které potřebujeme vícekrát, například 2x stejná velikost stejné obuvi, tak ty duplikujeme. A na závěr už jen čárové kódy vytiskneme na lepící papír, vystřihneme a nalepíme na krabice od bot. Tak takhle to děláme my. A co vy, inspiroval jsem vás?
Vytváření interních odkazů na e-shopu může být pro SEO velmi užitečné. Kromě toho mohou interní odkazy také pomoci zlepšit uživatelskou zkušenost na e-shopu. Pokud jsou správně umístěny, mohou pomoci uživatelům snadno najít další relevantní informace, kte
projít na článekOtevřená Jet přilba bez hledí. Skořepina vyrobena z ABS plastu obšitá eko-kůží. Na přední straně kovové nýtky/cvočky. Interiér z eko-kůže a tkaniny, hypoalergenní materiál. Rychloupínací řemínek. Velká spona z eko-kůže na zadní straně na brýle. Čáro
projít na článekNapsal: Jaromír Čada. Jmenuji se Jaromír Čada a jsem zakladatelem internetového obchodu SuperPytel.cz. ČTĚTE VÍCE Příspěvek Jak na úspěšný start internetového obchodu? pochází z opatril.cz
projít na článekOnline platformy pro tvorbu webů jsou dobrý nástrojem pro začátek. Tento pomyslný strom má však krátké a chabé kořeny oproti profesionálnímu webu, který je vytvořen na míru pro podnikatelský záměr. Pokud se rozhodujete, zda si nechat vytvořit webové strán
projít na článek... Příspěvek Kdy je čas vytvořit nový web? pochází z eStation.cz | Tvorba www stránek
projít na článek