Proč vytvářet interní odkazy na e-shopu

Vytváření interních odkazů na e-shopu může být pro SEO velmi užitečné. Kromě toho mohou interní odkazy také pomoci zlepšit uživatelskou zkušenost na e-shopu. Pokud jsou správně umístěny, mohou pomoci uživatelům snadno najít další relevantní informace, které hledají. Co jsou interní odkazy? Interní odkazy jsou odkazy, které vedou z jedné stránky na e-shopu na jinou stránku téhož e-shopu. Tyto odkazy mohou pomoci robotům vyhledávačů porozumět struktuře e-shopu a jak jsou jednotlivé stránky propojeny. Pokud jsou interní odkazy správně vytvořeny, mohou pomoci zvýšit autoritu a relevanci e-shopu v očích vyhledávačů. Jaké to má výhody? Pomáhají s indexací obsahu. Interní odkazy umožňují vyhledávačům snadněji najít a indexovat stránky na vašem e-shopu. Když máte na stránkách relevantní a kvalitní interní odkazy, pomáhá to vyhledávačům pochopit, jak jsou jednotlivé stránky na vašem webu propojeny a jaký je mezi nimi vztah. Zlepšují uživatelskou zkušenost. Interní odkazy mohou také pomoci uživatelům na vašem e-shopu najít další relevantní produkty nebo informace. Když uživatelé snadno najdou to, co hledají, zlepší to jejich celkovou zkušenost s vaším e-shopem. Pomáhají s rozložením autority na webu. Když jsou stránky propojeny, autorita z jedné stránky se může přenést na další stránku. To může pomoci posílit celkovou autoritu webu a zlepšit jeho pozici ve výsledcích vyhledávání. Umožňuje návštěvníkům webu snadno najít související informace. Když jsou stránky propojeny, návštěvníci mohou snáze najít související informace a stránky na webu, které je zajímají. To může zlepšit uživatelskou zkušenost a udržet návštěvníky déle na webu. Díky tomu budou mít návštěvníci více času, vytvořit si vztah k vaší značce a prohlédnout si relevantní produkty k tématu, které je zajímá. Jak na e-shopu vytvořit interní odkaz Pro vytvoření interních odkazů na e-shopu můžete použít vestavěný editor, nebo editor zdrojového kódu, přes který vložíte odkaz. Základním krokem je určení cílové stránky, na kterou chcete odkázat, a následně vytvoření odkazu na tuto stránku z jiné stránky v rámci vašeho e-shopu. Správnou URL stránku zjistíte například z adresního řádku prohlížeče. Pokud je adresa stránky například: https://www.mujeshop.cz/o-nas/ můžete v odkazu uvést jen hodnotu: /o-nas/ Odkaz v HTML editoru pak bude vypadat například takto. Mezi tagy můžete vložit text, který se má zobrazit v odkazu. <a href="/o-nas/">O nás</a> Článek Proč vytvářet interní odkazy na e-shopu se nejdříve objevil na inSociety.

projít na článek

Co je dynamický remarketing? A proč ho majitelé e-shopů milují?

Představte si, že máte možnost oslovit každého zákazníka, který navštívil váš e-shop, a nabídnout mu přesně ten produkt, který ho již zaujal, ale z nějakého důvodu nákup nedokončil. The post Co je dynamický remarketing? A proč ho majitelé e-shopů milují?

projít na článek

Jak v menu odstranit odkaz na úvodní stránku

Šablony Soul, Rock i Pop obahují v horním navigačním menu odkaz na titulní stránku buďto v podobě ikonky domečku nebo nápisu „Úvodní stránka“. Nicméně mnoho současných e-shopů již tento prvek v menu nezobrazuje, jelikož lidé se už z velké části naučili pr

projít na článek

Proč je výhodnější si nechat vytvořit webové stránky od profesionála než je sám vytvářet?

Online platformy pro tvorbu webů jsou dobrý nástrojem pro začátek. Tento pomyslný strom má však krátké a chabé kořeny oproti profesionálnímu webu, který je vytvořen na míru pro podnikatelský záměr. Pokud se rozhodujete, zda si nechat vytvořit webové strán

projít na článek

Zajímavé odkazy souhrnně

Založen nový oddíl "Zajímavé odkazy", ve kterém budou souhrnně uváděny linky z www.lecit.eu na odkazované webové stránky.

projít na článek

Studie: Třetina českých e-shopů má bezpečnostní problémy!

Pro konferenci Reshoper jsem udělal relativně jednoduchý bezpečnostní test 35 tisíc českých e-shopů. Výsledek? Třetina e-shopů má bezpečnostní chyby, desetina kritické.

projít na článek