K získání kvalifikovaného osobního certifikátu pro možnost využívání elektronického podpisu vedou v zásadě dvě cesty. Jak jej tedy získat? První možností je stažení všech potřebných dokumentů z webu České pošty resp. PostSignum, veškeré dokumenty vyplnit a dostavit se na pobočku Czech POINTu (České pošty), která tyto služby poskytuje. Na pobočku je potřeba přinést vyplněné dokumenty a vygenerovanou žádost o certifikát. Žádost lze podat jak elektronicky, tak offline cestou, tzn. přinést žádost na USB disku. Na pobočce vaší žádost zpracují a bude vám vystaven vlastní certifikát ten dorazí do vašeho e-mailu po návštěvě. V rámci instalace je nutné postupovat dle dostupného návodu a instalaci na vašem počítači tímto způsobem provést. Pak je možné elektronický podpis používat. Celý tento proces vyžaduje několik hodin, záleží vždy na schopnostech daného uživatele. Druhou variantou je pozvat nás, kteří jsme díky smlouvě s Českou poštou Externí Registrační Autoritou ERA. Dorazíme za vámi do kanceláře či domova, smlouvy za vás vyplníme, vystavíme certifikát a nainstalujeme jej do vašeho počítače. To vše během cca 1 hodiny. Více o cenách si dozvíte zde. The post Jak získat elektronický podpis appeared first on Digitální podpis.
Elektronický podpis využijí žadatelé o dotaci z EU. Agentury pro zpracování a vyřizování dotací využívají internetové aplikace pro vyplňování formulářů, předkládání žádostí a dodávání potřebných příloh přímo ze své kanceláře nebo z domova elektronickou fo
projít na článekOSVČ je povinna podávat každoročně po odevzdání daňového přiznání také přehledy o příjmech a výdajích pro Českou správu sociálního zabezpečení. Přehled lze podat nejen papírovou formou ale dnes už i elektronicky prostřednictvím e-podání. E-podání je infor
projít na článekVyužijte naplno výhody elektronického podpisu. Podepisujte jednoduše s Adobe Acrobat Reader DC smlouvy, faktury a důležité dokumenty digitálně. Takto podepsané dokumenty budou právně závazné. V malém objemu se nevyplatí investovat do placených programů, k
projít na článekObčané i podnikatelé, dnes mohou komunikovat se státní správou také elektronicky prostřednictvím internetu. Magistráty, obecní, krajské i státní úřady mají standardně zřízenou e-podatelnu, která je určena pro příjem veškerých datových zpráv v elektronické
projít na článekElektronický podpis je povinnou a nutnou součástí komunikace se všemi zdravotními pojišťovnami prostřednictvím elektronických podatelen. Podatelny přijímají elektronická data, která lze přenášet prostředky pro elektronickou komunikaci a uchovávat na záz
projít na článek