Jak zvýšit konverzní poměr e-shopu s AI chatbotem

Chatboti jsou součástí moderní e-commerce už řadu let a s raketovým rozvojem AI jejich význam stále stoupá. Moderní chatboti totiž zastanou mnohem větší díl práce než jen zodpovězení nejčastějších dotazů. Předsvědčte se, co vše umí.

projít na článek

Studie: Třetina českých e-shopů má bezpečnostní problémy!

Pro konferenci Reshoper jsem udělal relativně jednoduchý bezpečnostní test 35 tisíc českých e-shopů. Výsledek? Třetina e-shopů má bezpečnostní chyby, desetina kritické.

projít na článek

Linkbuilding, který funguje: 17 tipů, jak zvýšit návštěvnost webu (2022)

Linkbuilding vám může přivézt platící zákazníky, ivroce 2022. Vtomto článku se dozvíte, jak zvýšit návštěvnost webu pomocí linkbuildingu adalších SEO technik. Praktické rady atipy. Jedná se ostrategii, která vám skutečně pomůže zvýšit návštěvnost webu izv

projít na článek

Jak neztrácet čas při revizi PPC Kampaní: Průvodce pro sledování důležitých KPI v Google Ads

Chcete-li z PPC kampaní vytáhnout co nejvíc, musíte v Google Ads sledovat důležité KPI. Zaměřte se na metriky jako je míra prokliku (CTR), míra konverze a cena za konverzi (CPC). Když jim porozumíte, oslovíte ty správné lidi a dosáhnete skutečných výsledk

projít na článek

K Money S3 12000 Kč na eshop

Společně s výrobcem e-shopů inShop 4, jsme pro všechny, kteří si chtějí pořídit nový e-shop propojený s Money S3, připravili nabídku, díky které mohou získat příspěvek na rozjezd nového e-shopu v hodnotě více než 12 000 Kč.

projít na článek

Proč vytvářet interní odkazy na e-shopu

Vytváření interních odkazů na e-shopu může být pro SEO velmi užitečné. Kromě toho mohou interní odkazy také pomoci zlepšit uživatelskou zkušenost na e-shopu. Pokud jsou správně umístěny, mohou pomoci uživatelům snadno najít další relevantní informace, kte

projít na článek