Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads

Sklik jednoduchá obsahová kampaň Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje Sklik a Google Ads a jejich nejnovější typy kampaní. Na zavedení lišty s cookies reagoval Sklik a do účtů připravili kampaň, která nese název Jednoduchá obsahová kampaň. Její hlavní charakteristika spočívá v tom, že cílí na uživatele, kteří mají blokované cookies, nebo nedali souhlas s cílenou reklamou, případně na ně nelze zacílit na základě jejich chování. Její nastavení je nanejvýš jednoduché, jak i vychází ze samotného názvu :-). Stačí založit novou kampaň, vybrat si právě Jednoduchou obsahovou kampaň, dále vložit jen podklady pro reklamu (bannery, či kombinovanou reklamu) a nastavit cenu za proklik. Žádné cílení nenastavujete, s tím pracuje systém automatizovaně. Jedna z výhod je nižší cena v aukci, protože automatizace umožňuje vstup do aukcí s menším množstvím konkurence. Druhá strana mince je vyhodnocení. Průřezem reklamních účtů mohu říct, že je skuteně hlavním bonusem nižší cena za proklik, při srovnatelném zobrazení a proklicích u jiných obsahových kampaní. Google Ads kampaň Performance Max Plynuje přecházíme na novinku v nástroji Google Ads s pojmenováním Performance max tedy o kampaně s maximálním výkonem. Jedná se o zcela automatizovanou kampaň, která má za úkol fungovat maximálně výkonnostně a samostatně. Tato kampaň se může automaticky dostat do vyhledávací sítě, do obsahové sítě, ale i na YouTube do Google map a kanálu Objevit. Performance Max potřebuje vstupní údaje, kterými jsou podklady pro reklamy a signály publika. Do podkladů pro reklamu vkládáte různé obrázky, cílovou url a nadpisy s popisy. Zároveň přidáváte i různá rozšíření, odkazy na podstránky, popisky, strukturované úryvky a další. Druhým vstupem jsou tedy signály. Díky těmto signálům ví kampaň, jaká je cílová skupina. Do těchto signálů patří vlastní segmenty uživatelů, podle aktivity jejich hledání, vaše data (remarketingové seznamy, seznamy zákazníků) a demografické údaje se zájmy. Strategie nabídek se zde používají automatizované, takže musíte zadat jen denní rozpočet. Kampaně s maximálním výkonem lze používat pro služboweby a eshopy. Pro eshopy ještě doplňujete do nastavení kampaně propojení s Google Merchant Center. V drtivé většině případů mě mile překvapila vysoké množství konverzí, vyšší konverzní poměr a podstatně nižší PNO, než u produktových (i chytrých) produktových kampaní. Za mě jsou tyto pozitivní výsledky dány tím, že má kampaň Performance max přesah do všech typů reklam (vyhledávací, obsahová, discovery, gmail, produktová) a tím, že kampaně sledují chování uživatelů a jejich konverzní cestu. Díky automatizovaným nabídkám pak dokáže zareagovat ve správný čas a se správnou nabídkou. Na všechny změny v účtech ihned reagujeme a zařazujeme vše do našeho kurzu online marketingu. Autor článku: Lukáš Pavelka toolTips('.classtoolTips5','Podíl nákladů na obratu. Měří se v procentech. Dodržení stanoveného PNO je jedním z velmi častých KPI u výkonnostních kampaní.'); Článek Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads se nejdříve objevil na PrimaFuture s.r.o..

projít na článek

Ověření Sklik.cz a Ověření Zboží.cz

V dubnu 2019 jsme se zapojili do nového programu pro ověřování agentur od Seznam.cz. O měsíc později jsme dostali svolení k umístění loga Ověření Sklik.cz a a Ověření Zboží.cz Od května 2019 můžeme v našich marketingových materiálech a na webu používat lo

projít na článek

RAF Na velikosti nezáleží

Jak je důležité míti strategii Jako Mluvčí mám za sebou už skoro 7 let správy reklamních kampaní na internetu. Každá je jiná, ale napadá mě minimálně jedno společné, a to že často chybí relevantní zadání. „Potřebujeme nějakou reklamu, dávejte něco na F

projít na článek

Jsme Google Partnerem

V září 2015 se naše agentura stala Google Partnerem, což nám nejen udělalo velkou radost, ale přibyla s tím ještě větší odpovědnost za výkonnost našich kampaní a spokojenost našich klientů. Rovněž si musíme pravidelně vyhrazovat čas na to, abychom se škol

projít na článek

Google Partnerem jsme již přes 5 let

V červnu 2021 jsme splnili nové požadavky programu Google Partner stanovené společností Google pro certifikované agentury.

projít na článek

Jaké existují typy kabelek? Kdy je nosit?

Existuje mnoho druhů kabelek, představíme si nejznámější z nich. Rovněž si poradíme, k jaké příležitosti je nejvhodnější jednotlivé typy kabelek nosit.

projít na článek