Jsme full service online marketingová agentura z Ostravy. Přes 10 let pomáháme firmám se strategií, online marketingem a foto, video produkcí.
Jak chytat zákazníky do sociálních sítí„Ty jsi nejmladší, tak se postaráš o Facebook.“ „Dej tam třeba, že má Mirek narozeniny.“ „Stačí fotky z mobilu, vždyť je to jedno.“Něco takového můžete slyšet, když ve firmě přijde řeč na sociální sítě. Neplatí to
Co jsme se dozvěděli od předních mozků české e-commerce?Vydali jsme se do víru velkoměsta a kromě nových kontaktů jsme si přivezli i nové rozumy. Záznam z přednášek by měl být brzo dostupný na webu ShopCampu, ale zatím pro vás máme pár myšlenek, které nás
Co znamená nařízení o digitálních službách pro online marketing?Evropská komise svým nařízením o digitálních službách (The Digital Services Act) „přináší evropské hodnoty do digitálního světa“ a prostřednictvím striktních pravidel „chrání děti, komunity a
Video v marketingu Video dnes sleduje nejvíce uživatelů v historii. 82 % internetové aktivity se přičítá konzumaci video obsahu. Zhlédnutý video obsah roste dramaticky každý rok… a vypadá to, že jsme daleko před bodem kulminace.Zapojení video obsahu nabíz
Jak postavit marketingovou strategii na pevných základechNeradi si necháváme naše strategické rozumy pro sebe. Jednak protože dlouhodobě sledujeme, že mezi firmami chybí a jednak prostě neumíme držet jazyk za zuby, tak se aspoň snažíme mluvit o něčem užit
16x vyšší tržby e-shopu díky PPC a Meta kampanímNašemu klientovi Marrko Core jsme už za 3 měsíce práce zvedli tržby o 232 % a snížili PNO o 20 %. Pomohla nám k tomu adekvátní marketingová strategie, efektivní online marketingové kampaně, atraktivní videa
Připravte PPC kampaně na hlavní sezónuBlack Friday je jednou z největších nákupních událostí roku a PPC kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak z této příležitosti vytěžit maximum. Příprava na Black Friday by však měla začít co nejdříve, abyste zajistili, že
Akvizice zákazníka onlineLáska na první pohled je krásná věc, ale většinou ji vidíme jen ve filmech. Podobně je to i se zákazníky, málokdy se někdo do vašeho produktu zamiluje (nakoupí) hned z jedničky. Proto musíte marketingovou komunikaci rozdělit na ně
Vliv pandemie na výsledky e-shopůV souvislosti s pandemií COVID-19 zaznamenaly e-shopy po celém světě bouřlivou změnu nákupního chování, která byla ovlivněna mimo jiné omezeními souvisejícími s pandemií. V důsledku toho se zvýšil počet firem působících v
Z teorie do praxeJedním z pilířů marketingové strategie je positioning. Ten vyjadřuje, jakou pozici má vaše značka v mysli zákazníků. Konkrétně se jedná o to, jak zákazníci vaši značku vnímají, jaké benefity si s ní spojí nebo jaké vyvolává asociace. Může