Online marketingová agentura Dva Mluvčí

Jsme full service online marketingová agentura z Ostravy. Přes 10 let pomáháme firmám se strategií, online marketingem a foto, video produkcí.

projít na web

RAF Na velikosti nezáleží

Jak je důležité míti strategii Jako Mluvčí mám za sebou už skoro 7 let správy reklamních kampaní na internetu. Každá je jiná, ale napadá mě minimálně jedno společné, a to že často chybí relevantní zadání. „Potřebujeme nějakou reklamu, dávejte něco na F

projít na článek

Jak oslovit, zaujmout, přesvědčit a prodat

Akvizice zákazníka online Láska na první pohled je krásná věc, ale většinou ji vidíme jen ve filmech. Podobně je to i se zákazníky, málokdy se někdo do vašeho produktu zamiluje (nakoupí) hned z jedničky. Proto musíte marketingovou komunikaci rozdělit n

projít na článek

RAF Lesk a bída Covidu

Vliv pandemie na výsledky e-shopů V souvislosti s pandemií COVID-19 zaznamenaly e-shopy po celém světě bouřlivou změnu nákupního chování, která byla ovlivněna mimo jiné omezeními souvisejícími s pandemií. V důsledku toho se zvýšil počet firem působícíc

projít na článek

Jak propsat positioning do komunikace?

Z teorie do praxe Jedním z pilířů marketingové strategie je positioning. Ten vyjadřuje, jakou pozici má vaše značka v mysli zákazníků. Konkrétně se jedná o to, jak zákazníci vaši značku vnímají, jaké benefity si s ní spojí nebo jaké vyvolává asociace.

projít na článek

RAF Akvizice vs retence

Nevěrníci pomáhají e-shopům růst I když se trochu stydím a možná to není úplně vhodné, ale jako malý Danek jsem si občas hrával na doktora. Od té doby už oběhla pěkná řádka let, ale na doktora si hraju pořád. Teď už ale jako student doktorského progr

projít na článek

Lekce marketingu 1. Mark Ritson

Poslání značky a strategie Marketingová teorie velmi často čelí útokům nejrůznějších predátorů. Lidé ji ohýbají podle potřeb, zobecňují, staví na vodě nebo vytrhávají z kontextu. Kvůli tomu pak vzniká balast, který je na míle vzdálený od reality a může

projít na článek

Případová studie Jak se smaží lovebrand

Strážnické brambůrky na Facebooku. Každý pořádný markeťák ví, že lovebrand je spíše mýtus, fatamorgana, zbožné přání a prodejní lákadlo. Nikdo z Mluvčích ani z našich sdílných kolegů se s love brandem, jak o něm píší někteří pohádkáři, ještě nesetkal.

projít na článek

Proč byste neměli tvořit obsah?

Obsah je král, říkali… Král, který by měl být spíše sluha. Asi si myslíte, že se střílím do nohy nebo pod sebou podřezávám větev. Jako čerstvě šestiletý Mluvčí ale mám dost zkušeností na to, abych věděl, proč byste neměli dělat obsah. Důvody, proč h

projít na článek

Podstata virality

Slovo virální získalo nadužíváním (jak se to v našem oboru často stává) určitou deformaci a ta je spojena mnohdy s obrovskými očekáváními. Pokud netoužíte rovnou po světové pandemii a skrze promyšlenou konstrukci si vystačíte s tvorbou něčeho, co má samoš

projít na článek

Marketingová strategie jako výlet na hory

Jak se vydat vstříc strategii? Co se vám vybaví, když se řekne marketingová strategie? Tipuju, že plány, cíle, tržby, meetingy, ale asi nic moc konkrétního. Co takhle výlet? Příroda, kamarádi, boty, mapa, sluníčko, lyže, trasa, kolo, prostě spousta věc

projít na článek