Předposlední závod letošní sezony znamenal zároveň druhou zastávku na maďarských okruzích. Tentokrát přišel ke slovu ten nejznámější z nich – tradiční hostitel závodů F1 Hungaroring. Již před závody bylo jasné, že boje nebudou jednoduché. V naší třídě D1 byla přihlášena desítka závodníků z Itálie a několik dalších Slovinců. Přičteme-li si k tomu další čtyři karbonové dvoulitry, nečekal nás a naší trubkovou litrovou Glorii věru lehký úkol. Již den před závodem jsme si prožili malé deja vu. Centrální matice kole si opět postavila hlavu a zakousla se do závitu ještě s větší chutí, než minule. Tentokrát jsme ale neponechali nic náhodě, náhradní díl měli s sebou a za čtvrt hodiny bylo po problému.
Necelý měsíc po druhém závodě Carbonia Cupu 2018, který se odehrál na Pannoniaringu, přišel ke slovu okruh známý z kalendáře Formule 1 – na okraji Budapešti ležící Hungaroring. Jak prožil závod tým Rieger Motorsport si přečtěte v následujícím článku.
projít na článekHeinrich Blasek - Franz Rieger - přeložil Zdeněk Holub Naposledy upraveno: 10.02.2021 V roce 1898 bylo ve Vídni vydáno dílo „Beiträge zur Geschichte der k. u. k. Genie-Waffe“, které na základě podkladů Heinricha Blaseka zpracoval Franz Rieger (Nach den
projít na článekOkruhové mistrovství středoevropské zóny, odstartovalo na maďarském Hungaroringu. Netradičně se jelo pouze do soboty, protože Maďaři se patřně chystali slavit 1. máj.
projít na článekHeinrich Blasek - Franz Rieger - přeložil Zdeněk Holub Naposledy upraveno: 11.12.2020 V roce 1898 bylo ve Vídni vydáno dílo „Beiträge zur Geschichte der k. u. k. Genie-Waffe“, které na základě podkladů Heinricha Blaseka zpracoval Franz Rieger (Nach den
projít na článekNa rozdíl od řady sportovních odvětví se truckracing snaží úspěšně fungovat v maximálně možné míře i v koronavirové éře. Po Mostě, Nogaru, Zolderu a Jaramě se proto nejrychlejší truckeři starého kontinentu představí o víkendu na Hungaroringu.
projít na článek