Rád bych vás informoval, že moje online agentura MarkMedia splnila všechny podmínky a byla zařazena do programu Google Partners. To je pro mě důležitá zpráva a také velký pracovní milník, protože jsem na členství netrpělivě čekal.
Přestože se ve vodách online marketingu pohybuji už velmi dlouho, byla pro mě novinkou služba Google Optimize, ke které jsem se dostal čirou náhodou, když mě kolega požádal o pomoc. A protože zde na blogu chybí obsah na téma A/B testování, rozhodl jsem se
projít na článekTento rok můžu jednoznačně prohlásit za certifikační. Ač nejsem ten typ, který by se získanými „lejstry“ nějak vychloubal, tak jsem si dostatečně uvědomil, že je zapotřebí alespoň těmi základními disponovat. Letos jsem se tedy rozhodl certifikovat pro slu
projít na článekGoogle dává stopku dalšímu nástroji. Tentokrát se jedná o Google Optimize, o kterém jsem už tady na blogu psal. Tento zánik byl pro mě samotného překvapením, nicméně vám přiblížím aktuální záměry Googlu v souvislosti s ukončením této služby.
projít na článekZáloha dat ze starých Google Analytics Používejte v kampaních UTM_ID parametr Import nákladů do GA4 s využitím cost-import.cz, Make.com a virtuálního serveru The post Google Analytics 4 je tady! Psal jsem o něm na Marketing Makers blogu appeare
projít na článekNa přednáškách a ve videích na YouTube pravidelně slýchám od vývojářů, jak je Google analytics a Google tag manager zlo. Prakticky přirovnávají GTM k Satanovi a mě už to opravdu nebaví. Článek píšu poté, co jsem zase slyšel takového nadávání a když jsem s
projít na článek