Všichni znají marketingový mix jako klíčový nástroj klasického marketingu. V tradičním pojetí „4P“ z roku 1960 (product, price, promotion, place – produkt, cena, propagace, místo), nebo rozšířeném pojetí „5P“, které přidává další prvek – People, tedy lidé. Co ale prodává ve skutečnosti a které „P“ nám chybí? Je to psychologie, klíčový faktor každého prodeje, a to nejen v online prostředí. Samozřejmě, musíme mít produkt (ale ten mají i ostatní), za dobrou cenu (a vždy se někdo bude snažit být levnější) a musíme ho propagovat, protože bez reklamy to dnes už skoro nejde. Ale opravdu to stačí? Konečný prodej tak více ovlivňují psychologické faktory, které definoval např. Robert Caldini v knize Zbraně vlivu (určitě doporučuji). Ten mezi šest základních principů (zbraní) řadí: reciprocitu, závazek a reciprocitu, sociální schválení (důkaz), oblíbenost (sympatie) autoritu vzácnost (nedostatek) A později přidal i sedmou „zbraň“ – jednotu, na které vyrostli všichni ti influenceři, dnes tak populární na sociálních sítích, a která říká, že čím více se s ostatními identifikujeme, tím více nás ovlivňují. Nicméně i Caldiniho zbraně vycházejí z psychologických studií a principů, které jsou mnohem, mnohem starší. A ani moderní prodej, potažmo webdesign a UX, se bez nich neobejde. Také o tom si budeme povídat na akci Czech On-line Expo v rámci INT Summitu. Tak se stavte… The post Kolik „P“ opravdu prodává? appeared first on Jan Nachtigal.
Denisa Kouřílková alias Sugar Denny se na Instagramu rozpovídala o tom, že má spor se svým, nyní už bývalým, kamarádem a asistentem v jedné osobě. Podle ní se s ní Štěpán Klos přestal bavit proto, že neměla peníze. Ten nyní také prodává dárky od ní na onl
projít na článekPOCO zítra představí vyhlížené smartphony F6 a F6 Pro Již nyní se dají pořídit u jednoho českého prodejce Ceny jsou vzhledem ke specifikacím velmi lákavé V Dubaji se zítra na tiskové konferenci značky POCO představí nejen tablet POCO Pad, ale také vysoce
projít na článekMít doma cenově dostupné, ale zároveň kvalitní nářadí, to je naprostá nutnost, a je jedno, jestli bydlíte v domě nebo v bytě. Opravdu se ale vyplatí kupovat levnější vybavení Parkside, které prodává obchodní řetězec LIDL? I když rok může ve vaší domácnost
projít na článekThe post Řekni kolik first appeared on Nejlepší české vtipy.
Znáte myšlenku, která znázorňuje svět jako vesnici o sto obyvatelích? Víte, kolik by v ní žilo bělochů a kolik lidí jiných ras? Kolik by bylo movitých lidí a kdo by uměl číst a psát? Pokud ne, určitě doporučuji si ji dohledat, možná budete překvapeni, jak
projít na článek