Jan Nachtigal - PPC & SEO konzultant | Praha

Pomohu vám zvýšit nejen návštěvnost vašeho webu, ale i váš zisk! Poradím vám s optimalizací a digitálním marketingem. Najdeme cestu, která vede k cíli.

projít na web

Hotjar šikovný nástroj All In One

Že je testování alfa i omega při ladění webu není žádná novinka, čím ale začít? Dříve než se pustíte například do A/B testování, budete potřebovat hypotézu a k ní i data. Zdrojů je celá řada Google Analytics, heatmapy, dotazníky A tady pomůže Hotjar, sl

projít na článek

Vidět Neapol a

Krásná je Neapol, krásná, když svítá… Jinak jsem měl ovšem Neapol spíše spojenou s mafií, kapsáři a nepořádkem. Co nepořádkem bordelem. Takže možná vidět Neapol a zemřít. To bych nechtěl. Neapol více než než Itálii připomíná města v orientu. Chaosem i

projít na článek

Google Analytics 4 už je čas?

Tak nám zabili Analytics. Všechny ty urchiny, klasiky i univerzály. Tedy ještě ne úplně, ale už mají na kahánku. Měl jsem je rád, holt skoro 15 let společného života. Ty nové mi zatím k srdci nepřirostly. Jako beta APP+WEB se objevily někdy v červenci neb

projít na článek

Můj život v krizi

Upravil jsem si jednu říkanku. Jedna, dvě, koronavirus jde Tři, čtyři, už se blíží Pět, šest, je tu hned Sedm, osm, vezme ti rozum. Nic moc, co? Ani vnučka se nebojí. Je ještě malá. Ani já se nebojím. #spolutozvladneme. Máme spoustu odborníků. Vědců, poli

projít na článek

Nastavení Google Analytics (checklist)

Psát článek o nastavení Google Analytics se může zdát jako pěkná blbost, jenže jen za letošní rok jsem dostal přístup k desítkám účtů a jen zlomek z nich byl nastavený aspoň většinou správně. Přitom to není nic složitého, alespoň pro ten základ je potřeb

projít na článek

Google Data Studio – data na jednom místě

Měříte na svém webu návštěvnost, používáte PPC, zbožové vyhledávače a snažíte se stránky optimalizovat pro vyhledávače? Pokud ano, budete se mnou souhlasit, že to je hromada různých služeb a dat a vyhodnotit je není vůbec snadné, navíc to může být docela

projít na článek

Kolik „P“ opravdu prodává?

Všichni znají marketingový mix jako klíčový nástroj klasického marketingu. V tradičním pojetí „4P“ z roku 1960 (product, price, promotion, place – produkt, cena, propagace, místo), nebo rozšířeném pojetí „5P“, které přidává další prvek – People, tedy lidé

projít na článek

Google mapy krok za krokem

Změnu politiky pro používání map Google oznámil již v květnu, v původní podobě ale přestaly fungovat až později během léta a začátkem podzimu. Celá změna spočívá v tom, že Google celé mapové rozhraní API přesunul do placených cloudových služeb. Zároveň je

projít na článek

Jak se zbavit oznámení z webů

Upozornění z webových stránek jsou možná dobrý nápad, ale všeho moc škodí. Navíc úplně stejná oznámení vám často chodí i na telefon a na počítači jsou zbytečná, ruší při práci, čtení… Nebo jen prostě bezmyšlenkovitě odklepnete okno v prohlížeči a časem vá

projít na článek