Koučování obchodníka - příklad z praxe

Pro každého kouče, ale nejen něho je klíčové umět správně klást otázky. Na základě pozitivních ohlasů na náš blog a přímo vznesených požadavků, přinášíme část osnovy koučovacího rozhovoru s obchodníkem. Výtah z osnovy koučovacího rozhovoru kouče a obchodníka: 1. obchodníkovy pocity z jednání s klientem - obchodníkovo sebehodnocení, 2. debata nad zjištovaním potřeb zákazníka, 3. debata nad způsobem projevení zájmu o klienta a zda reakcím...

projít na článek

Cíle koučování

Koučování vyžaduje vhodný vztah mezi manažerem a koučovaným, který je plný důvěry a otevřeného partnerství, které zohledňuje cíle, potřeby a zájmy obou. Pevně a jednoznačně jsou dohodnuty podmínky spolupráce. tzn. že kouč dává svým partnerům jasně na vědo

projít na článek

Úvod do koučování

Koučování je nedirektivní způsob řízení, resp. styl vedení lidí, který je protipólem přikazování a kontroly. Je to spesifická v ideální případě dlouhodobá péče o člověka a jeho růst v profesionální i osobním životě. Kouč pomáhá koučovanému pojmenovat a př

projít na článek

Koordinační výkresy z BIM modelů (Revit)

Z praxe: příklad výstupů koordinačních výkresů pro stavbu

projít na článek

Kdo může vést výcvik koučování

Podobně jako kterékoliv jiné činnosti i koučování je potřeba se nejprve naučit. Samozřejmě i zde je možné samostudium, avšak to má své mouchy. V první řadě nikdy nebude tak kvalitní a komplexní jako od kvalitního instruktora, a navíc si nemůžete sami uděl

projít na článek

Základní způsoby koučování

Systematické koučování v praxi rozlišuje v základu rozdíl mezí kontrolou a pomocí. Pomocmá velmi často formu tzv. vnucené pomoci - kdy si poskytovatel pomoci myslí, že ji ten druhý potřebuje. Kouč by měl dbát na to, aby se nepřekllopil konzultační kontrol

projít na článek