Pro každého kouče, ale nejen něho je klíčové umět správně klást otázky. Na základě pozitivních ohlasů na náš blog a přímo vznesených požadavků, přinášíme část osnovy koučovacího rozhovoru s obchodníkem. Výtah z osnovy koučovacího rozhovoru kouče a obchodníka: 1. obchodníkovy pocity z jednání s klientem - obchodníkovo sebehodnocení, 2. debata nad zjištovaním potřeb zákazníka, 3. debata nad způsobem projevení zájmu o klienta a zda reakcím...
Koučování vyžaduje vhodný vztah mezi manažerem a koučovaným, který je plný důvěry a otevřeného partnerství, které zohledňuje cíle, potřeby a zájmy obou. Pevně a jednoznačně jsou dohodnuty podmínky spolupráce. tzn. že kouč dává svým partnerům jasně na vědo
Koučování je nedirektivní způsob řízení, resp. styl vedení lidí, který je protipólem přikazování a kontroly. Je to spesifická v ideální případě dlouhodobá péče o člověka a jeho růst v profesionální i osobním životě. Kouč pomáhá koučovanému pojmenovat a př
Z praxe: příklad výstupů koordinačních výkresů pro stavbu
projít na článekPodobně jako kterékoliv jiné činnosti i koučování je potřeba se nejprve naučit. Samozřejmě i zde je možné samostudium, avšak to má své mouchy. V první řadě nikdy nebude tak kvalitní a komplexní jako od kvalitního instruktora, a navíc si nemůžete sami uděl
Systematické koučování v praxi rozlišuje v základu rozdíl mezí kontrolou a pomocí. Pomocmá velmi často formu tzv. vnucené pomoci - kdy si poskytovatel pomoci myslí, že ji ten druhý potřebuje. Kouč by měl dbát na to, aby se nepřekllopil konzultační kontrol