V pondělí na závodníky Dakaru čekala 2. etapa vedoucí z Al Wajh do Neomu. Karel, kamion postavený v sedlčanských dílnách týmu Big Shock Racing a pilotovaný zkušenou posádkou Macík, Tomášek Švanda, od začátku s přehledem kontroloval dění v TOP 5. Ačkoliv na trati bylo třeba vyměnit pneumatiku, pro jeden navigační bod se posádka musela vracet a také si trochu zaskákala, do cíle vletěl žlutý kamion na výborném 4. místě. Celkově je Macíkova posádka 5. Česká trojice rozesmátých závodníků před startem hlásila, že se chystá zrychlovat postupně a má ještě skryté rezervy, přesto se pohybuje krátce po startu závodu na ceněných pozicích mezi obávanými Kamazy.
Martin Macík s navigátorem Františkem Tomáškem a mechanikem Lukášem Kalankou ze sedlčanského týmu Big Shock Racing ve své žluté liazce dojeli do cíle Dakaru 2019. V semi Dakaru vybojovali skvělé 2. místo. A v poslední etapě získali také 3. nejrychlejší ča
projít na článekPo 4. etapě dží Aleš Loprais stále čtvrté místo mezi kamiony s minimální ztrátou na Kamazy na prvních třech pozicích. Kolomý s Tatrou na 8. pozici průběžného pořadí již trochu ztrácá, ale rozhodně není nic ztracono. Vrátný na 12. místě ztrácí již více než
projít na článekRozcvičování už bylo dost, v druhé etapě Dakaru 2019 Martin Macík i Jan Brabec z týmu Big Shock Racing začali závodit. Trať dlouhou 342 km posádka žluté liazky ve složení Martin Macík, František Tomášek a Jakub Kalanka dokázala zvládnout na skvělém 6. mís
projít na článekTým Big Shock! Racing vybojoval ve 2. náročné etapě Dakaru výborné 5. místo a celkově si drží 4. pozici. Ani tentokrát nebyla o zážitky nouze. Posádka žlutého kamionu ve složení Macík, Tomášek a Švanda ujela 457 závodních kilometrů ve vibrujícím kamionu.
projít na článekPosádka závodního kamionu Iveco "Karel" Martina Macíka jr. s Františkem Tomáškem a Davidem Švandou zúročila tvrdou dřinu na trati závodu i v dílnách při přípravě a údržbě techniky skvělým umístěním v TOP10. Přestože v první polovině soutěže nešlo vše zce
projít na článek