Dakar 2021 se stává realitou. Část přístavu v Marseille se právě proměnila v jedno z nejzajímavějších evropských parkovišť. Sešly se tu závodní týmy, aby organizátorům Rallye Dakar předaly svá vozidla pro plavbu do Džiddy, kde 3. ledna odstartuje 43. ročník legendárního závodu. Na místě nechyběl ani Big Shock! Racing. Pilot Martin Macík se rozloučil s Karlem, svým závodním kamionem Iveco doprovázeným servisním MANem, bydlíkem, v němž má tým zázemí, novým Liazem vezoucím náhradní díly a novinářskými Toyotami. Z bezpečnostních důvodů letos byly omezeny technické přejímky. „Odevzdal jsem klíčky od Karla a doufám, že se za měsíc oba sejdeme ve stejně dobré kondici. Přiznávám, nerad ho svěřuji do cizích rukou,“ říká pilot Martin Macík, který se chystá čas zbývající do Dakaru využít k přípravám talk show Posedlí Dakarem. Oblíbená setkání týmu Big Shock! Racing s fanoušky proběhnou během února v kinech Cinestar. Předprodej byl právě zahájen a vstupenky rychle mizí.
Karel, závodní speciál Martina Macíka pro Dakar 2020, je na světě. Měří 6950 mm, váží 8500 kg, je to Iveco a má čumák. Karel má v sobě vše dobré z Franty, vozu Liaz, se kterým Macík úspěšně projel 3 předchozí Dakary. Ale zároveň přichází s mnoha vylepšení
projít na článekMechanici týmu Big Shock Racing už se nemohli dočkat až Martin Macík poprvé v ostrém závodním tempu na Baja Aragon prověří Karla, nový dakarský speciál Iveco, který sestrojili v sedlčanských dílnách. Závod je o to napínavější, že na start se postavilo tak
projít na článek„Hlavně v pořádku dojet do cíle“ znělo heslo pro desátou etapu Rallye Dakar, do které Martin Macík, František Tomášek a Michal Mrkva startovali z 23. pozice. A to se také podařilo.>> video z 10. etapy v článku >>
projít na článekZávod Rallye Dakar 2020 dnes zakončil svůj 42. ročník. Pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda z týmu Big Shock Racing dovezli Karla, svůj žlutý kamion Iveco, úspěšně za cílovou pásku. A vedli si výborně. V poslední 12. eta
projít na článekVe 2. etapě ztrácí závodník Martin Macík vedení a technické problémy ho odsouvají až na dnešní 7. místo se ztrátou 1 hodiny a 20 min. V průběžném poředí tak klesá na 4. pozici za Aleše Lopraise, který si připsal první letošní etapové vítězství.
projít na článek