Markdown aneb píšete články stále ještě ve Wordu?

Proč používám Markdown formát? Jaké editory mi pomáhají k produktivitě?

projít na článek

Jak vytvořit obsah ve Wordu?

Použití obsahu v dokumentu usnadňuje čtenáři navigaci. Obsah můžete vložit do Wordu z nadpisů použitých v dokumentu a poté jej můžete aktualizovat po provedení změn v dokumentu. Zde je návod, jak na to. Jak přidat obsah? Vyberte Reference a klikněte na Ob

projít na článek

NET.Notes Desktop: Exporty do MS Excelu, MS Wordu, PDF

V rámci interoperability jsou do systému NET.Notes Desktop začleněny exporty do různých formátů. Řádková data(seznamy) je možno exportovat do tabulek formátu MS Excel, MS Word je zase použit pro výstupy, které vznikají formou datového zápisu do již předde

projít na článek

Migrace IBM Notes dokumentů do MS Wordu

Mnoho zákazníků systému IBM Notes při migraci do jiného prostředí řeší situaci, jak a kam odmigrovat dokumenty z Lotus Notes databází. Pokud zákazník migruje do nového systému, který obsahuje aplikace obdobné IBM Notes, provádí se velmi často migrace z je

projít na článek

WordPress – články

Editace obsahu webu (textů) pomocí článků. Články tvoří základní a přitom nejrozsáhlejší úložiště textového obsahu webů a portálů, které jsou založeny na redakčním systému WordPress. Články slouží především pro průběžné publikování informací. Typicky Aktu

projít na článek

Má význam vkládat články do PR webů?

Má význam vkládat články do tzv. PR webů? Poradíme vám. PR je zkratka: Public relations. Přeloženo do češtiny to je: Vztahy s veřejností. Takže ne PageRank, jak se někteří mylně domnívají. Na PR web můžete vkládat své články s odkazy. Toto vkládání těchto

projít na článek