MarketingMedia o manažerských portrétech

Mnoho společností podceňuje potřebnost kvalitních firemních portrétů. Tomuto tématu se obšírně věnovalo letní vydání časopisu Marketing&Media, které vyšlo 24. července 2017. Autor článku a šéfredaktor časopisu Filip Rožánek oslovil čtveřici portrétních fotografů a z jejich odpovědí a názorů vytvořil mozaiku, která snad napomůže přesvědčit marketingová oddělení firem o tom, že profesionální portrét je pro prezentaci společnosti důležitý. Pokud by vás téma zajímalo, na Alze můžete zakoupit elektronické vydání. Níže si můžete alespoň přečíst mé odpovědi. I velké firmy se často snaží ušetřit na fotkách managementu a pořizují je vlastními silami. Jaký argument by je měl přesvědčit, že to není dobrá cesta? I firemní portréty patří do celkové komunikace společnosti a podílí se na dojmu, který si o firmě na základě jejího marketingu tvoříme. Pokud budou portréty profesionální a na úrovni, budou společnost tak vnímat i potenciální klienti. A naopak. Jaké vídáte největší přešlapy u firemních portrétů? Nejčastějším problémem je použití průkazových portrétů a výřezů z dovolenkových momentek. Druhým velkým nešvarem bývá, že je každý portrét člena managementu v jiném stylu, byť samotný portrét může být reprezentativní. U firemních portrétů vnímám jako důležitou jednotu napříč portréty, která by navíc měla být v souladu s vizuálním stylem společnosti. Drží se podle vaší zkušenosti firmy osvědčené klasiky, kterou vidí i u ostatních, nebo stoupá poptávka po originálnějším pojetí? Vždy usiluji o to, aby portréty odpovídaly způsobu, jakým se firma prezentuje. Pokud je marketingová komunikace nastavena konzervativně, pak i portréty by měly být pojaty tradičním způsobem. Což ale stále poskytuje široké možnosti ve volbě barevnosti, světla, pozadí a pózy tak, aby přes tradiční pojetí působily portréty originálně. U menších a mladých společností, působících často v kreativních oblastech a internetovém průmyslu je ale výrazná originálnost a neformálnost na místě a častá. Napadá vás česká firma, jejíž fotoprezentace vystupuje z řady (pozitivně i negativně)? Domnívám se, že během posledních let se situace zlepšila. V roce 2013 jsem procházel firemní portréty na webech největších českých společností a byly velmi špatné. Po pár letech již většina z nich má kvalitní portréty, případně portréty úplně odstranila. Lepší žádné portréty než špatné. Jak se mění firemní portréty pod vlivem digitálních médií? Výrazně. Díky nástupu webů a profesních sociálních sítí nabyl business či firemní portrét na důležitosti a narostla poptávka. Vše je díky digitálním médiím více bezprostřední, osobnější a zároveň uchopitelnější, pokud si za firmou klienti mohou představit konkrétní tvář. Dnes i zmzlinář nebo stolař mají pořádné fotky. Tak dlouho neváhejte! The post MarketingMedia o manažerských portrétech appeared first on Fotograf Jan Tichý.

projít na článek

Poznáte, který portrét je z ateliéru?

UNCODE.initRow(document.getElementById("script-161339"));Když se na mne klienti obracejí s poptávkou po firemních portrétech, obvykle přicházejí s představou portrétů s klasickým bílým pozadím. Pokud se ale bude fotit jinde než v ateliéru, nejčastěji v sí

projít na článek

Focení pro tetovací salon v Olomouci

Fotografie mají moc zachytit okamžiky, vyprávět příběhy a vzbudit emoce. Nedávno jsem měl tu čest fotografovat tetovací salon jedné mladé talentované tatérce Veronice, která potřebovala fotografie pro svůj web, který se momentálně vytváří. Pro mě jako fot

projít na článek

Teamconsult a IIC Partners tisková zpráva

Teamconsult se stal součástí IIC Partners, jednoho z 10 celosvětově největších poskytovatelů služeb v oblasti Executive Search. IIC Partners, jedna z celosvětově vedoucích personálně poradenských společností, oznámila přijetí společnosti Teamconsult jako

projít na článek

Studium MBA

Splnění mého dalšího cíle a to úspěšné ukončení studia Master of Business Administration (MBA) specializace Executive Management. Věřím, že tento můj osobní úspěch mi může otevřít pár nových dveří v moji kariéře. Chci využít tyto načerpané znalosti a dove

projít na článek

Jak sponzoři ODS v Mladé Boleslavi dominují zakázkám malého rozsahu

Mladá Boleslav uzavřela dle registru smluv nejvyšší počet kontraktů se společností H-INTES s.r.o. Ve vedení jednoho z nejvýznamnějších smluvních partnerů města však působí sponzoři mladoboleslavské ODS, která od roku 2006 drží post primátora města. Jejich

projít na článek