Měli byste i nadále investovat do reklamy na Facebooku?

Je placená reklama na Facebooku stále ještě relevantní? Rozhodně ano! V tomto článku odhalíte, jak ji vyšperkovat k dokonalosti. Máte dojem, že na Facebooku už to není, co to bývalo, a proto ani nemá cenu do něj dále investovat? Nenechte se mýlit, tato platforma je stále nejpoužívanější sociální sítí na světě a v České republice má profil na Facebooku kolem 6 milionů uživatelů. Tato síť disponuje velkým množstvím dat a na základě toho vytvořila propracovaný algoritmus, což z něj mimo jiné dělá i sofistikovaný nástroj pro růst vašeho businessu. Jak z reklamy vymáčknout maximum? Není nic jednoduššího než si založit facebookový profil a seznámit potenciální zákazníky s vašim produktem. Vše chce ale čas, promyšlenou strategii, a hlavně také peníze. Těm časům, kdy Facebooku vládl organický dosah už tak trochu odzvonilo a kdo do placené propagace nezainvestuje nějaké ty korunky, tak to zkrátka nedotáhne moc daleko. Jde však o nízkonákladový marketingový nástroj oproti televizní, rádiové či outdoor reklamě. Po nastavení základních prvků vaší FB stránky jako je profilová fotografie, úvodní fotografie, informace o firmě, CTA button, přiřazení rolí ke stránce a podobně se můžete pustit do založení Business Managera a nastavení Facebook Pixelu, který vám pomůže s: mapováním návštěvnosti webu,optimalizováním kampaní,sledováním konverzí,vytvářením remarketingového publika,spuštěním dynamického produktového remarketingu apod. Pokud nejste na Facebooku úplný začátečník a nějaký ten sponzoring už máte za sebou, tak by se vám mohly hodit některé z následujících tipů, které pozvednou vaše reklamy zase o level výš. Ideální segmentace cílové skupiny Každý produkt nebo služba má svou vlastní cílovku, na kterou se zaměřuje. Zrovna váš produkt může být natolik univerzální, že vaší cílovou skupinou jsou muži i ženy ve věku 18 65 let. Nedostatečná segmentace cílové skupiny ale povede z nízkému konverznímu poměru, naproti tomu příliš detailní segmentace má za následek fakt, že produkt už není pro potřeby uživatele relevantní. Při segmentaci se zaměřte na geografii, sociodemografické údaje a společné zájmy. Dynamický remarketing je skvělý nástroj Dynamický remarketing je v oblasti facebookové reklamy úplný must have, protože dokáže zacílit na relevantní cílovou skupinu a zvýšit tak konverze na vašem webu. Krásně to můžeme vysvětlit na příkladu, kdy se uživatel proklik na váš e-shop, vybral si produkty, které následně nechal v košíku, ale nákup už nedokončil. Díky dynamickému remarketingu mu můžete připomenout, že si u vás zboží v košíku zapomněl a zde roste i pravděpodobnost, že uživatel svůj nákup skutečně dokončí. Konverzní kampaně popostrčí k další akci Konverzí kampaně dokáží určit, v jaké fázi se uživatelé na vašem webu nacházejí. Mohou tak nabídnout mnohokrát prohlížené zboží, připomenou, že máte věci v košíku, nebo vám doporučí produkt podobné vašemu vkusu a stylu. Tento šikovný nástroj tak zvýší zájem zákazníka a jemně ho popostrčí k další akci. Snad vám tyto tipy pomohly a vaše reklama bude zase o úroveň výš. Pokud vás zajímá ještě mnohem víc, tak sledujte můj blog, kde budu postupně přidávat další články nebo započněme spolupráci, kdy z vaší reklamy dostanu maximum. Článek Měli byste i nadále investovat do reklamy na Facebooku? se nejdříve objevil na StellaDigital.

projít na článek

Znásobte své finance s AI, nabádají podvodníci Čechy na Facebooku. Jak je nahlásit a ochránit ostatní?

Uživatele Facebooku vábí až příliš lákavá nabídka na to, aby to byla pravda. Ne každý ale pochopí, že jde o finanční podvod. Jak poznat a nahlásit podvodné reklamy, které se snaží okrádat nepozorné a naivní uživatele? Meta, provozovatel sociálních sítí Fa

projít na článek

Herní křesla - stačí kancelářská židle nebo se vyplatí investovat víc?

Počítačové hry jsou fenomén a každý zanícený hráč si na svoji výbavu potrpí. Vždyť proč byste se měli krčit na obyčejné kancelářské židli, když jsou zde mnohem praktičtější řešení?

projít na článek

Kampaně a reklamy – jak se o ně správně postarat?

V online světě se to jen hemží výrazy jako kampaně, reklamy, kreativy, PPC a podobně. Pokud máte firmu nebo podnikáte, pravděpodobně řešíte reklamu. Ta se dělí na online a offline odvětví, a i když se neustále hovoří o tom, že většinu svého budgetu máte i

projít na článek

Vyplatí se investovat do zlata?

Zlato tu bylo před námi, je tu s námi a bude tu i po nás. Od nepaměti je nejen vzácným kovem, ale také tradiční komoditou. Vyplatí se investovat do zlata nebo raději ukládat peníze na klasické spořící účty? Není vhodnější zvolit jinou komoditu než zlato?

projít na článek

Vyplatí se investovat do bitcoinu?

V současné době zasažené koronavirovou krizí jsou kryptoměny stále častěji vyhledávány jako zajímavá investice. Hodnota nejrozšířenější kryptoměny,   bitcoinu, v roce 2020 trhala rekordy. Vyplatí se do bitcoinu investovat i v roce 2021? Co je bitcoin? Bit

projít na článek