StellaDigital - Ing. Šárka Tinková online marketérka

Jsem online marketérka se specializací na PPC reklamu a sociální sítě s přesahem do tvorby webů na platformě WordPress.

projít na web

Google Analytics 4 budou událostí roku

Za rok touto dobou budeme se slzou v oku vzpomínat na staré dobré Universal Analytics. Nebo ne? 1.7. 2023 Přesně v tento den dojde k ukončení služby Google Universal Analytics, konkrétně do ní přestanou proudit data z vašich webů. Zároveň tímto dnem nastá

projít na článek

Podpořte své podnikání webovým copywritingem

Proč si najmou profesionálního copywritera pro web a jak vybrat toho správného? Vnímáte obsah na svém webu pouze jako zaplnění stránky, aby nebyla prázdná? Pak jste na omylu. Webový copywriting neboli tvorba reklamních a marketingových textů je perfektním

projít na článek

Performance Max nohy nahoru a nechat Google vydělávat?

Když Google přišel s Perfomance Max kampaněmi, znělo to jako sci-fi. Spojení všech prvků z jednotlivých kampaní a následná optimalizace pomocí umělé inteligence. Kampaň Performance Max neboli Maximální výkon je relativně nový typ kampaně v portfoliu Googl

projít na článek

Měli byste i nadále investovat do reklamy na Facebooku?

Je placená reklama na Facebooku stále ještě relevantní? Rozhodně ano! V tomto článku odhalíte, jak ji vyšperkovat k dokonalosti. Máte dojem, že na Facebooku už to není, co to bývalo, a proto ani nemá cenu do něj dále investovat? Nenechte se mýlit, tato pl

projít na článek

5 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera

Jak poznáte profesionálního copywritera? 1. Ušetříte spoustu času i peněz Málokterý podnikatel má času nazbyt. Pro tvorbu kvalitního obsahu je zapotřebí udělat si dostatek časového prostoru, což v rozjetém byznysu není vůbec snadné. Navíc to,

projít na článek

E-shopařovo eso v rukávu Google nákupy

Známý mi říkal, že jeho PLA funguje lépe než Google nákupy. Jak to tedy je? Zasvěcení už ví, že ten známý je buď marketingové poleno nebo si z vás jen dělám legraci. Pravda je taková, že Google nákupy a PLA (Product Listing Ads) jsou dvě totožné věci. Jed

projít na článek

Cílová skupina svede s online kampaněmi zázraky

Každá cílová skupina má odlišné smýšlení a musíte ji dokonale poznat Ať už na trh přicházíte s čímkoliv, cíl je vždy jediný vytvořit bohatou komunitu zákazníků s optimální kupní sílou. Umět připravit lákavý obsah, který vzbudí zájem a obratem pře

projít na článek

Základní PPC slovník

Říká se, že češtinu je těžké se naučit, alespoň pro cizince. S finštinou je to daleko horší. Obojí však bledne v porovnání se zkratkami marketingového specialisty. PPC Ano začínáme zlehka, mnozí již tuší správně, že PPC znamená pay-per-click. Volně

projít na článek