Když Google přišel s Perfomance Max kampaněmi, znělo to jako sci-fi. Spojení všech prvků z jednotlivých kampaní a následná optimalizace pomocí umělé inteligence. Kampaň Performance Max neboli Maximální výkon je relativně nový typ kampaně v portfoliu Google Ads a pomyslný následník Smart Google nákupů. Její hlavní výhoda spočívá v kombinaci více reklamních kanálů jako je vyhledávací a obsahová síť včetně videí na YouTube, nákupy, ale i remarketing. Celý tento mix je zpracováván a optimalizován pomocí umělé inteligence, která poměrně úspěšně hospodaří s nastaveným rozpočtem když se poštěstí. Co na začátku nastavíš, posléze jak když najdeš Nastavení PMax je jako vaření jídla v michelinské restauraci… „pouze z nejkvalitnějších surovin“. To znamená, že když dodáte do pomyslného hrnce skvělé podklady, může vzniknout kvalitní PMax kampaň. V našem případě se jedná o obrázky, loga, videa, nadpisy, popisy a třeba i XML feed. Mnoho věcí je kampaň schopna doplnit sama, ale je lepší dát si tu práci a vše dodat ručně. V opačném případě mohou vzniknout například opravdu bizarní videa, která by vám akorát pokazila renomé. Druhou věcí k nastavení jsou tzv. signály publik. Jedná se o alespoň malou možnost, jak upravit cílení jinak plně automatizované kampaně. Podle zkušeností, ale i doporučení Googlu je ideální kombinovat vlastní segment s vašimi remarketingovými publiky. Dobrý sluha, ale špatný pán Prozatím vypadají Performance Max jako dar z nebes, ale pořád se jedná o strýčka Google a tak to nebude jen tak. Začněme od menších bolístek k těm větším, co vás nenechají večer usnout. Jak už je z článku patrné, velkou roli ve fungování hraje umělá inteligence. Říkáte si to je super, to mi ušetří čas. Je to pravda, ale ta inteligence si do toho nechce nechat mluvit a vy si později v rámci optimalizace musíte vystačit jen s minimálními možnostmi úprav. Větší bolístkou je nemožnost vylučovat klíčová slova a zastropování CPC, k čemuž se váže asi zatím největší problém a tou je hospodaření s rozpočtem. Google není žádný mecenáš, a i přestože mnoho nástrojů je zadarmo, tak si občas rád přihřeje polívčičku jinde. V tomto případě, když umělá inteligence vyhodnotí, že navrhovaná reklama by fungovala lépe s větším rozpočtem, tak ten rozpočet bezostyšně a bez váhání navýší. Může se tedy stát, že vás Google stáhne o pěkný balík peněz, zatímco pro vás „nezištně lovil konverze“. Pro koho jsou PMax určené? Je potřeba si říct, že Performance Max nefungují 100 % u každého. Častým jevem je, že PMax začne „kanibalizovat“ ostatní kampaně v účtu. V tom případě je na zvážení, co se vám vyplatí více. U menších účtů, lze pro změnu spustit pouze PMax a těžit z jejího širokého záběru. Dejte si práci s kvalitními podklady, pečlivě vše nastavte a výsledky se brzy dostaví. Článek Performance Max nohy nahoru a nechat Google vydělávat? se nejdříve objevil na StellaDigital.
Svody nohy. Svody okapů, které vypadají jako lidské nohy. Koukněte na foto The post Svody – nohy first appeared on Kýbl srandy.
projít na článekPodle certifikátu poznáte společnosti, které mají špičkové znalosti služeb Google a řídí se doporučenými postupy Google. Nyní mezi ně patříme i my. A nyní jsme si ještě rozšířili další znalosti v oblasti znalosti služen Google. Jedná se o certifikaci pro
Pokud hledáte podrobné informace o službách Google, pak vše najdete na jednom místě: https://support.google.com/ Informace o vyhledávacích nástrojích a použitelných operandech pro vyhledávání najdete zde: Zúžení výsledků vyhledávání pomocí filtrů - Počít
projít na článekCelkem tři aplikace na posílání zpráv v Google Play obsahovaly spyware s názvem SonicSpy. Podle bezpečnostních expertů se tento malware nacházel také ve více jak tisícovce oblíbených aplikací hostovaných mimo Google Play. V Google Play byly napadené aplik
projít na článekTier storage device may be taken as a system which can tell the level of using all sorts of data and assigns them to different types of devices of different performance and price. The purpose is to gain the best from disk devices – the performance from SS