Merch jako marketingový nástroj Běžný způsob propagace, který prošel refreshem 21. století. Už to nejsou klíčenky a propisky, které rozdáváme k Vánocům jako poděkování svým obchodním parterům nebo zasíláme při objednání většího množství zboží. Dnes jsou to cool mikiny, stylové kulichy, sexy letní cropy, zkrátka super kousek do šatníku, který fanoušci hrdě nosí. Princip merchandisingu Merch rozhodně není v marketingovém prostředí žádnou novinkou, avšak slovo jako takové se ve slovníku drtivé většiny populace začalo používat a rozšířilo teprve nedávno. Slovo “merch”, z doslovného anglického překladu, znamená zboží. Představujeme si pod tím jakýkoliv druh reklamního předmětu pro fanoušky daného brandu. Typická jsou trička s potiskem naší srdcové kapely či šály s oblíbeným fotbalovým klubem. Obdivovatelé si pak merch kupují a jeho používáním dávají najevo náklonnost k dané značce. Koupí merche vám fanoušci tak dají najevo svoji náklonnost, samotné používání pak slouží jako skvělý marketingový nástroj. Zvyšujete si tím povědomí o značce a celkový dosah. Zároveň vám prodej merche slouží jako dobrý zdroj příjmů. Vytvoř si vlastní Potištěné logo na textilu rozhodně nebude to, co fanoušky vytrhne a neodolají si předmět koupit. Merch by měl být originální, nápaditý, vtipný. Něco, co dobrovolně zařadíte do svého šatníku, nikoliv jen na večerní cesty se smetím. Zkrátka kousek, který bude doplňovat váš každodenní outfit, ať už se chystáte vyrazit kamkoliv. Často to bývá hláška, motto, slogan, hashtag, který na první dobrou vystihuje daný brand. Originalita, design, kvalita provedení, to vše je nezbytným předpokladem pro úspěšný merch. Nesnažit se na reklamních předmětech šetřit a dát svým fanouškům zaručenou kvalitu, to je to, co si vaši obdivovatelé zaslouží. Dej o sobě vědět soutěží Na zviditelnění merche, či zvýšení dosahu např. nové kolekce naprosto skvěle fungují soutěže na sociálních sítích. Lidi neskutečně rádi soutěží, nic je to nestojí, celé zapojení se do soutěže zabere pár vteřin, pak už jen čekat na vyhlášení a radost je jistá! Vhodná je i občasná obměna sortimentu, zavedení sezónních kousků, nových kolekcí.The post Merch jako marketingový nástroj first appeared on CARE4WEB.
Jana Červenková a Honza Metelka Vám během minuty a půl řeknou, proč děláme merch jinak, než ostatní dodavatelé. CALENDLY ONLINE SCHŮZKA Těšíme se na viděnou! Jana a Honza
projít na článekJak rafinovaně zhodnotit svou značku? Jak přizpůsobit chod firmy aktu ln situaci a připravit se na mimoř dn ud losti? A co marketingov propagace a splniteln pl ny? To může b t soubor ot zek, kter moment lně tr p nem lo firem. Ře en je bl ž, než se
projít na článekAbsolook s.r.o. realizuje projekt „Markomat – Automatizovaný marketingový software“, jehož funkcí je vysoký stupeň automatizace procesů v oblasti marketingu a marketingové komunikace. Cílem projektu je vytvořit software systém Markomat (ang. Marcomat), im
projít na článekAť už jste si sami vyhl dli organizaci, kterou chcete sv m dobrodin m podpořit nebo v s oslovila nadace pečuj c o děti v nouzi, je čas se do toho opř t. Dobr ch skutků nen nikdy dost a když svou ideu spr vně uchop te, v sledek může nejen zahř t u srdce,
projít na článekWindows Sandbox je bezpečnostní nástroj a izolované prostředí, které umožňuje uživatelům spouštět aplikace, prohlížeče nebo neznámé soubory v bezpečně odděleném prostředí od hlavního operačního systému. Tento nástroj je součástí Windows 11 (i Win 10), při
projít na článek