Bezstarostný merch

Jak rafinovaně zhodnotit svou značku? Jak přizpůsobit chod firmy aktu ln situaci a připravit se na mimoř dn ud losti? A co marketingov propagace a splniteln pl ny? To může b t soubor ot zek, kter moment lně tr p nem lo firem. Ře en je bl ž, než se zd . Zdroj

projít na článek

Jak děláme merch

Jana Červenková a Honza Metelka Vám během minuty a půl řeknou, proč děláme merch jinak, než ostatní dodavatelé. CALENDLY ONLINE SCHŮZKA Těšíme se na viděnou! Jana a Honza

projít na článek

Merch jako marketingový nástroj

Merch jako marketingový nástroj Běžný způsob propagace, který prošel refreshem 21. století. Už to nejsou klíčenky a propisky, které rozdáváme k Vánocům jako poděkování svým obchodním parterům nebo zasíláme při objednání většího množství zboží. Dnes jso

projít na článek

Firemní merch pro dobrou věc

Ať už jste si sami vyhl dli organizaci, kterou chcete sv m dobrodin m podpořit nebo v s oslovila nadace pečuj c o děti v nouzi, je čas se do toho opř t. Dobr ch skutků nen nikdy dost a když svou ideu spr vně uchop te, v sledek může nejen zahř t u srdce,

projít na článek

Jak na firemní dárky? Deset rad od ELLIPSE.

Vyjádření díků a obdarovávání nepatří jen do osobního života. Dárkům se patrně nevyhnete ani v profesní rovině. Jak nejlépe poděkovat zaměstnancům za skvěle odvedenou práci v průběhu celého roku? Jak projevit vděčnost obchodním partnerům a dodavatelům? Př

projít na článek

Jak promyšlený oděvní merchandising pomáhá budovat brand

I známé značky se silným marketingovým zázemím v zahraničí někdy potřebují pomoct s merchandisingem na lokálním trhu. To byl případ společnosti Husqvarna Construction, která profesionálům v oboru stavebnictví poskytuje všechny typy stavebních výrobků, str

projít na článek