Měření volání (telefonických konverzí) AdWords

Řeklo by se krása. Na mobilu člověk hledá třeba internet v Pardubicích a rovnou si může zavolat. Měřené tlačítko Volat A jak člověk klikne na Volat objeví se mu číslo 800 022 356. Paráda. Volám zadarmo! Volání na 800 je bezplatné. Není! Nedalo mi to a jal jsem se zjišťovat, jestli Google platí všechny ty hovory. Mohlo by to dávat smysl, za klik dostane Googlu něco zaplacené a mohl by mít mega levný tarif. Na druhou stranu tatlo logika pokulhává pro případ, kdy si takové konverzní číslo vložíte na web. Oficiální nápověda to neřeší. Na PPC fóru vznikají další otázky Takže jsem zavolal na AdWords podporu a je to takto: Telefonní číslo může začínat 800 nebo mít i normální místní číslo. Vždycky se ale platí cena platná pro koncové číslo. V našem případě pro 461xxxxxx je to běžný hovor na pevnou. Přidělené telefonní číslo se může v čase měnit. Mělo by zůstat stejné po dobu, dokud je aktivní kampaň. Jakmile se pozastaví, může být číslo přidělené jinému subjektu. Nedá se ovlivnit, jaké číslo Google přidělí. Stejná pravidla fungují i pro číslo přidělené pro zobrazování na webu. Pro nás tedy platí závěr, že na web nebudeme Googlí konverzní číslo dávat. Protože zobrazováním čísla 800 bychom v lidech vzbuzovali dojem, že za hovor neplatí. A to není pravda.The post Měření volání (telefonických konverzí) AdWords appeared first on Karel T. Borovička.

projít na článek

Google AdWords nově jako Google Ads

Nestává se moc často, že by se známá a tolik využívaná služba změnila, ale věřte nebo ne, z Google AdWords je nyní Google Ads. Doba, kdy se AdWords vysloveně orientoval na textovou reklamu, je pryč. Taky aby ne, vznikl už v roce 2000 a od té doby prošel t

projít na článek

Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

Vyhodnocování cílů, událostí a konverzí je pro mě jednou z největších výzev, protože se jedná „čísla“ a následnou práci s nimi. U těchto analytických aktivit je potřeba se nejdříve přesvědčit, že nám data měří potřebné nástroje správně. Uvědomte si také,

projít na článek

Facebook Conversion Api: Jak na to?

Aktuálně velmi zásadním tématem z oblasti sociálních sítí je nastavení Facebook Conversion API, označováno také jako CAPI. Facebook musel přejít na jaře roku 2021 na vlastní řešení měření konverzí z důvodu cookies třetích stran nebo trackování uživatelů n

projít na článek

PrimaERP - aplikace na plánování a měření pracovního času

PrimaERP je nástroj na měření pracovního času, který funguje jednoduše a zároveň pro mnohé je výhoda v tom, že je v českém jazyce a zdarma až při uživatele. Tento nástroj můžete využívat jak pro své vlastní potřeby, tak i pro týmovou práci například v zam

projít na článek

Využívejte a měříte svůj čas efektivně? Máme tip na online nástroj na měření a vyhodnocení času

V dnešní internetové a mobilní uspěchané době vzniká mnoho povolání a profesí, kdy je důležitá práce s časem či analýzou strávené doby u jednotlivých projektů. Z tohoto důvodu tu máme tip na aplikaci Toggl, která patří k nejpoužívanějším nástrojům na měře

projít na článek