Každý web umí vydělat víc, třeba zajímavým obsahem, dobře vedenou PPC reklamou nebo optimalizací pro vyhledavače (SEO). Čísly to dokazuji od roku 2008.
Mám převážně dlouhodobé zakázky, dělám je pořádně, do hloubky, systematicky, pro výsledky. Taky si na nich testuji novinky. Ptám se často lidí, z prstu si cucám jen občas. Někdy je to nuda a rutina, častěji je to sbírání a předávání informací, abychom lid
Co chcete, aby web udělal za vás? Jaký výsledek budete považovat za úspěch? A podle jakého čísla se budeme řídit? A jak konkrétně tu kvalitu zákazník pozná, čím se to u něj projeví? A kdybyste mohl mávnout kouzelnou hůlkou, aby se to změnilo. Jak by to vy
Taky se s ním dá dobře parkovat, jak mi ukazovala má milá. Ta mě taky párkrát poslala něco přinýst, bylo to jako schovka. Prý „je to ve schránce pod sedadlem“, příště „je to ve schránce u spolujezdce“, příště „je to ve schránce pod koberečkem u řidiče“, p
Minimalizujeme e-maily, vše se dá mít ve freelu. Úkoly držíme v odpovídajících todolistech. Jeden úkol = jedna řešená věc. Název úkolu odpovídá jeho obsahu. (nenecháme v úkolu diskusi sklouznout k řešení něčeho dalšího). Velké úkoly rozdělujeme. Nebo použ
Důkaz na začátek. Petr Kašpar je ředitel divize telekomunikačních služeb Edery Redesign webu začíná byznysem. Nikoli grafikou, ani pocitem máme starý web Proč vůbec měnit web, když poptávek chodí dost, web fyzicky funguje a lidi si nestěžují? Třeba proto,
Řeklo by se krása. Na mobilu člověk hledá třeba internet v Pardubicích a rovnou si může zavolat. Měřené tlačítko Volat A jak člověk klikne na Volat objeví se mu číslo 800 022 356. Paráda. Volám zadarmo! Volání na 800 je bezplatné. Není! Nedalo mi to a jal