Co chcete, aby web udělal za vás? Jaký výsledek budete považovat za úspěch? A podle jakého čísla se budeme řídit? A jak konkrétně tu kvalitu zákazník pozná, čím se to u něj projeví? A kdybyste mohl mávnout kouzelnou hůlkou, aby se to změnilo. Jak by to vypadalo? Jaké otázky vám často kladou klienti / návštěvníci obchodu? Proč lidi raději nakoupí u konkurence? (Možná neodpovídáte na poptávky včas.) Proč se lidi vracejí nakoupit k vám? Proč? Ano, a proč? Proč? Ano, proč? To důsledné proč i vydělává a nebo je základem boží metody logického rámce. A když toto všechno víme, udělám abraka dabra a narostou poptávky třeba o 70 % a je z nich trojnásobná výtěžnost, konkrétně v Edeře. The post Devatero otázek, které mi pomáhají dostat z lidí informace appeared first on Karel T. Borovička.
Vždy, když mi přijde poptávka od potenciálního klienta, zajímá mě hned několik základních otázek, než klientovi předložím nabídku na audit zdarma a návrh spolupráce. Mezi tyto otázky patří informace, které mi dovolí nahlédnout pod pokličku daného projektu
projít na článekNež navštívíte lékaře, tak si vyzkoušejte několik způsobů doma, jak dostat vodu z ucha.
Tento článek věnuji speciálně firmám, které řeší efektivitu svých zaměstnanců a zároveň chtějí dostat na vyšší úroveň prezentaci svých služeb či produktů.
projít na článekMáme pro vás jednu z novinek letošního ročníku Keltské noci! V areálu konání festivalu bude možnost platit jak cash, tak platebními kartami :-) Konec věčných otázek co je lepší a proč, zkrátka plaťte tím co je vám pohodlnější!
projít na článekV poslední době se mě ptalo více lidí na program s názvem LiderLand3000 a tak jsem se rozhodl napsat takovou recenzi a objasnit základní fakt o tom, jak celý projekt funguje a uvést pravdivé informace, protože jak jsem tak viděl, tak weby a nebo i online
projít na článek