Motor z Porsche 911 GT3 RS Flat-Six pro rok 2023, to je čistá blaženost

V zadní části jednoho z nejdrsnějších vozidel všech dob sedí svatý grál motorů. Porsche už léta bezdůvodně není vrcholem sportovních vozů. Místo toho se jim nějakým způsobem daří posouvat se pokaždé, když vydají novou variantu dlouho zavedené 911. 2023 GT3 RS není výjimkou. Porsche si již více než 30 let udržuje svůj status bezkonkurenčního krále závodního okruhu pro sériová auta . Nadšenci a víkendoví závodníci, kteří pracují v investiční bance, jsou již dlouho okouzleni výrazným designem 911 a nyní jej společnost posunula na další úroveň s GT3 RS. Vzadu uložený plochý šestiválec je ikonický To, co dělá auto, není auto, je to řidič kromě případů, kdy je auto GT3 RS. GT3 RS, poháněný plochým šestiválcem o objemu 4,0 l, který si při 9 000 ot./min rozbíjí ušní bubínky, táhne 518 koní. I když středobodem GT3 RS není nutně jeho motor, stále hraje klíčovou roli při vývoji charakteru takového speciálního vozu. Místo toho je většina jeho osobnosti poznamenána jeho zázraky v automobilovém inženýrství. Přesto je jeho motor nedílnou součástí jeho aury průkopnického sportovního vozu. Plochá šestka, používaná v nejvyšších formách 911, je páteří traťově orientovaných 911. Zatímco většina výrobců automobilů by vyvinula zcela novou pohonnou jednotku pro vůz tohoto kalibru, Porsche mělo nadpozemskou důvěru ve svůj vlajkový motor a rozhodlo se jej znovu použít. Zatímco ostatní varianty motoru dávaly 502 koní jak v běžné GT3, tak v sans-wing Touring variantě, verze RS dostala 15 koní. Formát plochých šest se v rodině 911 používá léta, téměř 60, od jejího založení v roce 1963. Motor Porsche Flat-Six je velmi speciální Na rozdíl od téměř všech ostatních sériově vyráběných motorů je plochá šestka jedinečná ve způsobu, jakým sedí no, plochá, a neuchýlila se k jiným prostředkům nucené indukce. Většina superaut ve své třídě používá turbodmychadla, některá používají kompresory a ještě méně jich používá hybridní systém, přesto GT3 RS využívá přirozené nasávání, pozůstatek závodního dědictví Porsche a baštu čistého zážitku z jízdy. I když je menší než některé jiné sériově vyráběné motory v soutěžním seznamu RS, rozhodně není pro slabé srdce. Výkřiky a pokřiky, které pohonná jednotka vydává, když se řeve až k tisíci otáčkám za minutu pod 10k, nemají v automobilovém světě obdoby. Neskutečný zážitek, na který by si člověk mohl trochu zvyknout, pokud není připraven na odlesky, které dostanete při zrychlování po I-95. Porsche poznamenává, že maximální rychlost GT3 RS je regulovaných 296 km/h, ale neuvádějte srovnatelně obscénní číslo na motoru, místo toho to souvisí spíše s bláznivým aero, které RS používá. Natural Asspirated Flax-Six bude poslední svého druhu Opakujícím se tématem v automobilovém průmyslu je, že spalovací motor už tu dlouho nebude. Vzhledem k tomu, že státy jako Kalifornie zakazují prodej vozidel na fosilní paliva po roce 2035 a stále více výrobců se posouvá do hlubokého světa elektrifikace, není třeba Einsteina, aby přišel na to, že ceněná pohonná jednotka, jako je atmosférický plochý šestiválec, bude brzy pozůstatek toho, co kdysi bylo. Konec všeho je tento: važme si vozidla, které nyní máme, protože dříve nebo později se stane historií. Motor automobilu je jeho tlukoucím srdcem, stejně živý jako vozidlo samotné. Jeho duše je nedílnou součástí jeho vývoje a vědomí, že jsme v umírající éře, je vizitkou GT3 RS, aby bylo skvělé. Článek Motor z Porsche 911 GT3 RS Flat-Six pro rok 2023, to je čistá blaženost se nejdříve objevil na Motozpravodaj.

projít na článek

Hoonigan postavil Porsche GT3 proti Chevy C10

V neobvyklém i bláznivém souboji zjistěte, kdo je na prvním místě mezi jedním z nejlepších sportovních vozů na světě a luxusním klasickým pickupem. Hoonigan je člověk, který provozuje motorové vozidlo agresivním a neortodoxním způsobem. Hoonigan je dobře

projít na článek

Tuthill Porsche před de Rallye France Alsace

Držitel několika vavřínů ze soutěží MS v rally Francois Delecour odstartuje do domácího podniku WRC, kterou bude příští týden Rallye de France Alsace, za volantem Porsche 911 RGT z dílen britských Tuthill Porsche.

projít na článek

Flexibilní konzistentní měření u dodavatele dílů Porsche

Flexibilní konzistentní měření u dodavatele dílů Porsche. Tower Malacky je slovenskou dceřinou společností americké firmy Tower. Jedná se o čelního dodavatele výlisků pro prestižní výrobce motorových vozidel v Evropě, jakými jsou například Porsche a Volks

projít na článek

Porsche při honičce shodí Smart do vody

Porsche Cayenne ujíždí policajtům a dostane se do úzké uličky na břehu kanálu. Zaparkovaný Smart dostane bodyček a hupsne do chladných vln :-)

projít na článek

Porsche Sprint Challenge se předvedl na mosteckém autodromu

Jeden ze závodních víkendů premiérové sezony seriálu Porsche Sprint Challenge Central Europe zavítal ve dnech 12. až 15. 9. 2019 na mostecký autodrom. Sportovní automobily předvedly divákům těsné souboje identických vozů Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport.

projít na článek