Možnosti v online CRM systému Vistos CRM

Sepsali jsme několik bodů, v nichž náš Vistos CRM vyniká, a které vám mohou pomoci v zorientování se ve funkcích, které CRM zařízení nabízejí a v tom, jak může být takový systém prospěšný vám. Zákazník na prvním místě. Pečujte o něj. Na údaje v CRM je možné nahlížet jako na zdroj informací v péči o stávající zákazníky. Vaše Zákaznická podpora má kompletní informace o aktuálních i historických objednávkách a jejich stavu, stejně jako zápisy z předchozí komunikace se zákazníkem. Může tak bez zdlouhavého zpovídání klienta přejít ihned k řešení jeho požadavku a ušetřit spoustu času nejen jemu, ale také zrychlit průměrný čas na odbavení požadavku. Databáze firmy jako základ všeho Úplné informace o vašich kontaktech, schůzkách, úkolech, obchodních příležitostech či kampaních jsou nutností. Stejně jako veškeré údaje z e-mailů, či hovorů. Vistos CRM je nástroj, se kterým budete mít všechna data pohromadě, v bezpečích a bez chaosu. Navíc s možností rozšíření o další zdroje, například o synchronizaci s účetním systémem POHODA, formuláři na vašich webových stránkách, obchodních rejstříků aj. Spolupráce v týmu – Better, Faster, Stronger Zužitkujete vše, co jste si o doposud u zákazníků kdy poznamenali. Informace jsou dostupné všem členům vašeho týmu, kteří mají k těmto datům přístup (uživatelské role) . Dochází tak ke zrychlení předávání informací v rámci týmu i firmy. E-mailová komunikace, objednávky, faktury, zápis z porad a jiné informace jako na dlani. Spolupráce jako klíč k úspěchu. Kampaně a jejich vyhodnocování E-shop bez e-mailového marketingu je jako ryba bez vody. Stejně je tomu v jiných oblastech, zkrátka mít správně podchycený marketing je radost. A proto v CRM nesmí tento nástroj chybět: e-mailová i SMS komunikace. Vistos CRM nabízí navíc rozšíření standardního modulu o aplikace MailChimp a SmarEmailing, takže si na své přijdou i zarytí markeťáci. A zde se rozesílka vyplatila, jaký měla přínos atd. získáte pohledem na vyhodnocení, které zobrazí, co oko ráčí. Takže se nestane, aby vám peníze utíkaly někam, kam není potřeba. Buďte mobilní Do CRM musí být možnost přistupovat kdekoli. A ne vždy máte při ruce notebook, takže CRM musí být schopno běžet i ve vašem mobilu. K modulu CRM můžete přistupovat také z mobilních telefonů a tabletů prostřednictvím hybridní aplikace. Takže v případě, že jednáte s obchodním partnerem na schůzce, můžete si do CRM rovnou dělat poznámky, které uvidí vaše sekretářka v míle vzdálené kanceláři – a může na základě vašich informací připravovat podklady. Třeba nabídku nebo objednat vám i partnerovi letenku na Mallorcu, kde jednání dokončíte. The post Možnosti v online CRM systému Vistos CRM appeared first on Euro Softworks s.r.o..

projít na článek

Integrace Balikobotu do Vistos CRM.

Vistos CRM se stal oblíbenou volbou pro mnoho firem, kteří hledají efektivní způsob správy objednávek a zajištění spokojenosti svých zákazníků. A jedním z klíčových prvků, který přináší významné výhody, je integrace s populární službou Balíkobot. Co je Ba

projít na článek

Vistos CRM nyní propojeno s Power BI: Využijte sílu analýz a vizualizací

Power BI je nová inovativní integrace, která umožňuje našim klientům publikovat jakákoli data z našeho Vistos CRM přímo do analytického nástroje společnosti Power BI. Díky našemu API rozhraní je nyní možné jednoduše a efektivně posílat data z Vistos CRM d

projít na článek

Vedení týmu s Vistos CRM

Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada. Přínosy ve vedení týmu s CRM Při práci s vedením vašeho týmu je důležité vědět, kdo a na čem

projít na článek

Webové stránky z Vistos CRM: Zjednodušte si prodej a přineste pohodlí svým zákazníkům

V dnešní digitální době je klíčové využívat online platformy, které nám umožňují efektivnější propojení se zákazníky. Nyní přicházíme s novou zajímavou funkcionalitou ve Vistos CRM, která vám umožní snadno a rychle generovat webové stránky přímo z prostře

projít na článek

Efektivní řízení reklamací ve Vistos CRM

Reklamace jsou neodmyslitelnou součástí podnikání a téměř každá obchodní firma se s nimi setkává. Při zvýšeném objemu reklamací je klíčové udržet v této oblasti pořádek a dodržovat zákonné lhůty. Systém Vistos CRM přináší efektivní řešení prostřednictvím

projít na článek