Nabídka a poptávka / Chamtivost a strach – část 1.

Určitě jste si také všimli, že sdělovací prostředky, i my samotní, mluvíme o kupujících a prodávajících na kapitálovém trhu v metaforických vyjádřeních. Například: „Kupující se drželi stranou“, čímž se vysvětluje klesající trh. Ve skutečnosti, počet kupujících a prodávajících je vždy přesně stejný, takže v trhu se nemůže uskutečnit žádný prodej nebo nákup bez obou skupin - kupujících a prodávajících. To co vlastně hýbe trhem, je vyvážení nabídky a poptávky prostřednictvím mechanismu ceny. V...

projít na článek

Nabídka a poptávka / Chamtivost a strach – část 3.

V minulých dvou článcích Nabídka a poptávka / Chamtivost a strach – část 1. a část 2. jsme se seznámili se základními zákony nabídky a poptávky, které fungují na jakémkoliv trhu, tedy i forexovém. Kdo pravidelně čte naše stránky, ví, že k obchodování použ

projít na článek

Nabídka a poptávka / Chamtivost a strach – část 2.

V minulém článku Nabídka a poptávka / Chamtivost a strach – část 1. jsme se seznámili se základními zákony nabídky a poptávky a nyní je čas vysvětlit si, kde v grafu najdeme důležité zóny nabídky a poptávky, abychom tyto mohli využít ke vstupu do obchodu,

projít na článek

Rozšíření webu o investiční nemovitosti, reality a pozemky

Nemovitosti a pozemky Nabídka a poptávka nemovitostí, realit a pozemků k podnikání nebo investici. Prodej / nákup bytů, domů, komerčních objektů - kanceláří, obchodů, skladů, hotelů a restaurací, zemědělských objektů, investičních nemo

projít na článek

Růst bitcoinu posunul index strachu a chamtivosti

Pro určení nálady na kryptotrhu se často využívá takzvaný index strachu a chamtivosti. V anglickém originále se jedná o Crypro Fear & Greed Index. Růst bitcoinu v prvním měsíci roku 2023 posunul index strachu více k chamtivosti. Je to dobré znamení?

projít na článek

Dva roky pandemie: Češi jsou matadoři v nákupech online i ve využívání finančních technologií

Poslední dva roky byly naprosto výjimečné i při pohledu na nákupní chování Čechů. Velká část kamenných obchodů se přesunula do online světa a jejich zákazníci je následovali. Kromě nakupování si tak vyzkoušeli nové platební metody či různé možnosti doručo

projít na článek