Nárůst prodejů značky Kia v Evropě

Podle nových údajů, které zveřejnila Evropská asociace výrobců automobilů (ACEA), zaznamenala Kia nejlepší čtvrtletní výsledky svých prodejů v historii značky - v 1. čtvrtletí bylo zaregistrováno 145 222 vozů, což představuje nárůst o 27,6 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2021. Tento růst zvýšil podíl značky Kia na evropském trhu na fenomenálních 5,3 % za čtvrtletí a na solidních 5,2 % za samotný březen.

projít na článek

Kia eviduje celosvětový nárůst prodejů o 2,4 %

Automobilka KIA oznámila výsledky svých celosvětových prodejů osobních vozidel, vozidel pro volný čas a užitkových vozidel za rok 2018.

projít na článek

Lexus zvyšuje prodeje v Evropě

Lexus prodal v Evropě v první polovině letošního roku 40 450 vozů, prodeje vzrostly meziročně o pět procent. Hybridní vozy Lexus tvořily ve střední a západní Evropě 95 prodejů.

projít na článek

Opel výrazně posiluje svoji pozici v segmentu LCV vozů

Automobilka Opel zaznamenala během prvního čtvrtletí tohoto roku silný nárůst prodejů lehkých užitkových vozidel (LCV): Prodeje LCV modelů značky Opel v Evropě meziročně vzrostly o 26 % na 29 000 kusů.

projít na článek

Nejúspěšnější rok v historii prodejů značky Kia v ČR

Společnost KIA MOTORS CZECH prodala v České republice v roce 2017 9 231 vozů, o 293 více než v roce 2016, a poprvé v historii značky překonala na českém trhu hranici 9 tisíc vozů.

projít na článek

První digitální showroom značky ŠKODA v ČR otevřen v Plzni

První digitální showroom značky Škoda v ČR vyrostl v Plzni, co do rozlohy prodejní plochy je největší tohoto typu v Evropě. 

projít na článek