Návštěvnost Zlínského kraje za rok 2023 překonala předchozí sezonu

Velmi úspěšný rok z pohledu návštěvnosti má za sebou Zlínský kraj. Do regionu v loňském roce zamířilo téměř 830 tisíc návštěvníků. V průměru zde strávili takřka 2,75 noci a celkem se jednalo o 2 281 791 přenocování. Tato absolutní čísla překonala nejen rok 2022, ale i předcovidový rok 2019. ...

projít na článek

Dobojováno! Ostrožská Lhota ze Zlínského kraje je Vesnicí roku 2023

Na Jarmarku venkova v Luhačovicích byly vyhlášeny výsledky soutěže Vesnice roku 2023. Vítěz a nositel titulu "Vesnice roku 2023", Ostrožská Lhota ze Zlínského kraje, převzal cenu od pana náměstka Radima Sršně. Druhé místo obsadila obec Hrádek z Moravskosl

projít na článek

Chovatelce ze Zlínského kraje odebrali dva psi, žili mezi hromadami odpadků

Inspektoři Státní veterinární správy ze Zlínského kraje v závěru uplynulého týdne navrhli odebrat chovatelce z Kněžpole na Uherskohradišťsku dva psy ze zcela nevhodných podmínek. Zvířata žila v podstatě na smetišti, které jejich majitelka na svém pozemku

projít na článek

Den Zlínského kraje nabídne stánky s regionálními dobrotami, sportovní závody i atrakce pro děti

Kreativní dílna, pohádkový les pro děti, koncerty No Name a rappera Majka Spirita. To jsou novinky a taháky letošního 14. ročníku Dne Zlínského kraje, který se uskuteční už za měsíc 23. září ve Zlíně. Během oslav kraje tradičně ožije celý areál bývalého S

projít na článek

Střední Čechy pouští k vodě novou kampaň. Pomocí dvojsmyslu láká na letní dovolenou u vody

Pod názvem Pustit k vodě dnes představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a vtipné dvojsmy

projít na článek

Střední Čechy pouští k vodě novou kampaň. Pomocí dvojsmyslu láká na letní dovolenou u vody

Pod názvem Pustit k vodě dnes představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. Zároveň odstartovala kampaň, jejíž hlavním symbolem jsou růžové brýle a vtipné dvojsmy

projít na článek