Ne každý internetový podnikatel uspěje

Internetoví podnikatelé sice mají teoreticky docela dobré předpoklady pro zdárné podnikání, jenže je skutečností, že se jim tyto velice často nedaří náležitě zužitkovat. Takoví podnikatelé si tedy pořídí svůj web, který jim slouží jako prostředek k oslovení ostatních uživatelů internetu, tady publikují své nabídky a očekávají, že se taková nabídka setká se zájmem ze strany internetové veřejnosti. Ale co následuje? Jistě, někdy sem přicházejí zájemci, kteří tu najdou to žádané a zaplatí za to, ale neméně pravděpodobné je i to, že má podnikatel web, na kterém nepotká skoro nikoho, případně dokonce vůbec nikoho. Nikdy totiž není jisté, že na určitý web zamíří dost lidí, a stejně tak může docházet i k tomu, že sem někdo zavítá jenom nějakým nedopatřením a zase odsud odejde, aniž by takovou nabídku využil. A to logicky přináší problémy, s nimiž se má takový neúspěšný podnikatel nějak vypořádat. Ale co stojí za takovou neúspěšností? Proč se některým z internetových podnikatelů daří, zatímco jiným ne? Odpověď je překvapivě prostá. Za to, že není leckterý podnikatelský web uživateli internetu navštěvován a využíván, mohou často pouze internetové vyhledávače. Jak vám totiž každý SEO specialista i leckterý problematiky znalý laik potvrdí, hledá veřejnost na internetu to, o co stojí, právě s pomocí vyhledávačů, a záleží tak na tom, jak se odkaz na určitý web v takových vyhledávačích umísťuje. Když je tu na některé z předních pozic, je jisté, že ty hledající zaujme, zatímco ztrácí-li se někde na konci seznamu odkazů, je jeho využití nepravděpodobné. A tak jsou potřeba SEO služby, které dokážou podobné umístění v internetových vyhledávačích ovlivnit, a to tím, čemu se říká optimalizace pro internetové vyhledávače. Když si nechá zatím neúspěšný podnikatel svůj web optimalizovat, zajistí si tím vyšší návštěvnost a tím i větší naději na dosažení zisku. Čehož by jinak možná nikdy nedosáhl. Článek Ne každý internetový podnikatel uspěje se nejdříve objevil na Evus.

  • Web: Evus
  • Aktualizace: 26.5.2023
projít na článek

Když nemá e-shop zákazníky

K provozování internetového obchodu toho není zapotřebí mnoho. Stačí, aby si kdokoliv takový e-shop pořídil, stačí mít v něm co prodávat a zdá se, že už nic nebrání tomu, aby se tím dotyčný živil. Jenže ono to, co tu zaznělo, vlastně pořád ještě nestačí k

projít na článek

Podnikat může každý, uspěje jen hrstka. Co byste měli vědět, než do světa byznysu vlítnete po hlavě?

Podle statistik do 5 let zanikne 8 z 10 nově založených firem, při čemž polovina podnikatelů končí již během prvního roku. Některé zdroje dokonce hovoří o ještě horší situaci, ale přesto se lidé nenechávají odradit a vydávají se vstříc snům o vysokém příj

projít na článek

Proč si zakládat vlastní firmu?

Je jasné, že když chce někdo soukromě podnikat, bez své vlastní firmy se neobejde. Firmy a podnikání zkrátka patří nerozlučně k sobě a jedno se bez druhého provozovat nedá. A tak by si měl každý budoucí podnikatel svoji firmu založit. Oběhat úřady, které

projít na článek

Jak si zajistit úspěch?

Pokud si chce internetový podnikatel a prodejce vydělat, potřebuje samozřejmě zákazníky, kteří mu budou ochotni za jeho nabídky platit. A takoví zákazníci jsou k dispozici jedině v případě, že je dotyčný nabízející najde, že si k němu tito najdou cestu. A

projít na článek

Ne každý e-shop uspěje

Každý si vydělává tak, jak dovede. A když má někdo obchodního ducha a k tomu přehled, jak to chodí na internetu, může se stát třeba i internetovým obchodníkem. Není na tom nic divného, protože už je velice dobře známo, že se i přes internet obchodovat dá.

projít na článek