BMW M2 je díky svým kompaktním rozměrům a vysokému výkonu jedním z nejsportovněji laděných modelů řady M. Nové BMW M2 Competition posunuje kupé ještě o úroveň výše a to hlavně díky novému motoru a technologiím z motorsportu. Nový motor s výkonem 410 koní To hlavní se skrývá pod kapotou. Nový motor v M2 Competition vychází z pohonné jednotky BMW M3/M4. Zážehový řadový šestiválec je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a nabízí výkon 301 kW (410 koní). Pohonná jednotka se vyznačuje neutuchající touhou po otáčkách a nabízí mimořádně lineární nástup výkonu v širokém spektru využitelných otáček. Dvojitý výfukový systém s elektronicky ovládanou klapkou vydává charakteristický zvuk, na který jsou fanoušci řady M zvyklí. Nové BMW M2 Competition dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, ale s volitelným paketem M Driver´s si můžete užít rychlost 280 km/h. Za zmínku stojí také spotřeba paliva, která dokazuje efektivitu pohonné jednotky. S volitelnou dvouspojkovou převodovkou DCT klesne spotřeba na pouhých 9,2 litru na 100 km. Přímo ze světa motorsportu pochází důmyslně navržený systém mazání motoru, chladicí systém je s drobnými úpravami převzat od většího sourozence BMW M4 s paketem Competition. Na vylepšený systém chlazení poukazují zvětšené ledvinky masky chladiče BMW a nový přední nárazník s většími nasávacími otvory. Přepracována byla také čtveřice koncovek dvojitého výfukového systému s elektricky ovládanými klapkami. Zadní část vozu zdobí tmavé logo M Competition. Poznávacím znamením jsou také nová zpětná zrcátka, která mají nyní lepší aerodynamiku. Nastavení vozu změníte stisknutím tlačítka BMW M2 je prvním modelem, který je vybaven přepínači na středové konzole. Tato tlačítka slouží k okamžitému přenastavení charakteristiky a režimu motoru a řízení. Pokud je vůz vybaven převodovkou DCT, tak můžete změnit také funkce Drivelogic. Konfigurace lze podle přání řidiče vzájemně kombinovat a nastavení ukládat do paměti tlačítky na volantu. Nová sportovní sedadla na přání Vůz si můžete dovybavit novými sportovními sedadly. Jejich skořepinový tvar vychází z motorsportu a řidiči poskytuje optimální podporu těla. Hlavové opěrky jsou součástí opěradla, které je opatřeno osvětleným logem M2 ve výšce ramen. Černé kožené čalounění zaujme perforacemi na sedadle a opěradle, tyto designové prvky jsou k dispozici v modré nebo oranžové barvě. Standardní sportovní sedadla se nabízejí v černém koženém čalounění s modrým nebo oranžovým kontrastním prošíváním. Více o BMW M2 Competition The post Nové BMW M2 Competition se 410 koňmi appeared first on BMW M - Renocar.
S příchodem první řady X3 M a X4 M do nabídky BMW M zažívá svou premiéru nově vyvinutý řadový 6válcový motor ve 2 variantách. Tento motor vyniká nejnovější verzí přeplňování M TwinPower Turbo, má také nové chlazení a mazání. Nabízí výkon 353 kW (480 koní)
BMW M3 a M4 přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 375 kW (510 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální jízdní dynamika s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol M xDrive (od léta 2021) Vysokovýk
Klarinetista těp n Jandl se na konci loňsk ho roku z častnil mezin rodn online soutěže World Open Music Competition 2023. V předchoz m ročn ku soutěže WORLD OPEN CLARINET COMPETITION 2022 zaznamenal neuvěřiteln spěch, kdy nejenže z skal 1. cenu, ale
projít na článekOznačení Competition posunuje nové BMW M5 ještě o stupínek výše. Tento vrcholný model kombinuje praktičnost sedanu pro každý den s technologiemi z motorsportu. BMW M5 Competition je nejvýkonnější verzí modelu M5. Osmiválcový motor o objemu 4,4 litru gene
BMW M5 včetně verze Competition prošlo faceliftem a řadou vylepšení. Přepracován byl například přední nárazník s ostřejším tvarem nasávacích otvorů nebo maska chladiče ve tvaru ledvinek. BMW M5 Competition pak dostalo nové tlumiče z BMW M8 Gran Coupé a ta