Vylepšené BMW M5, včetně verze Competition

BMW M5 včetně verze Competition prošlo faceliftem a řadou vylepšení. Přepracován byl například přední nárazník s ostřejším tvarem nasávacích otvorů nebo maska chladiče ve tvaru ledvinek. BMW M5 Competition pak dostalo nové tlumiče z BMW M8 Gran Coupé a také podvozek snížený o 7 mm oproti standardní verzi BMW M5. Stejně jako ostatní modely řady BMW 5, také nová M5 i verze Competition dostaly dravěji tvarované přední i zadní LED světla. Uvnitř vozu zaujme velký dotykový kontrolní displej s úhlopříčkou 12,3 palce, který poskytuje řidiči lepší přehled o činnosti systémů jízdní dynamiky a BMW M xDrive. Nová je také logika nastavení jízdních režimů se 2 tlačítky, která se prvně objevila v BMW M8. Tlačítko M Mode umožňuje rychlé přepínání mezi režimy ROAD a SPORT. Tlačítko Setup aktivuje na kontrolním displeji menu pro individuální konfiguraci motoru a podvozku. BMW M5 Competition disponuje navíc režimem TRACK, který je určen pro závodní okruhy. Zvenčí vás jistě na první pohled zaujmou nová 20palcová kola v leštěném provedení Orbit Grey, která známe z modelu M8, jsou součástí volitelné výbavy. Pro fajnšmekry jsou k dispozici za příplatek karbon-keramické brzdy se zlatými třmeny. Pod kapotou zůstává osvědčený 4,4litrový motor V8 s technologií TwinPower Turbo. Generuje výkon 441 kW (600 koní), ve verzi Competition pak 460 kW (625 koní). BMW M5 sprintuje z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, verze Competition zvládne stovku za 3,3 sekundy. Schopnost nabídnout každodenní využitelnost na jedné straně a radost z jízdy spojenou s výjimečnými schopnostmi na závodním okruhu na straně druhé je zásluhou systému pohonu všech kol xDrive propojeného s aktivním diferenciálem. Kromě variabilního režimu pohonu všech kol (4WD) s upřednostňováním zadní nápravy lze jízdní vlastnosti vozu měnit dalšími způsoby, například režimem 2WD. Toto nastavení přináší pouze pohon zadních kol s vypnutým stabilizačním systémem DSC, což je kombinace, jež zkušeným řidičům poskytuje maximální vzrušení. The post Vylepšené BMW M5, včetně verze Competition appeared first on BMW M - Renocar.

projít na článek

Verze Competition má 510 koní

BMW M3 a M4 přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 375 kW (510 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální jízdní dynamika s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol M xDrive (od léta 2021) Vysokovýk

projít na článek

Nové BMW X5 M a BMW X6 M

Sourozenci BMW X5 M a BMW X6 M přichází na trh už v 3. generaci. Divize BMW M představuje oba vozy v základní verzi i vylepšené variantě Competition. Oba vozy jsou kombinací dvou písmen přístupů. Jde o zástupce řady M, takže můžeme čekat mimořádnou obrat

projít na článek

Verze Competition má 625 koní

BMW M8 Coupé, Cabrio i Gran Coupé přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 460 kW (625 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 sekundy. Motor s vyšším výkonem a rychlejší odezvou Speciálně vyladěné reakce motoru, který

projít na článek

BMW M8 je tu Coupé i Cabrio, včetně verze Competition

Divize BMW M uvádí na trh vrcholnou verzi řady sportovních vozů s tradičním označením “M” v provedení Coupé a Cabrio. Nové modely BMW M8 jsou kombinací luxusu a sportovního charakteru. Vůz pohání 8válcový motor s přeplňováním TwinPower Turbo a výkonem 441

projít na článek

Absolutní vítěz

Klarinetista těp n Jandl se na konci loňsk ho roku z častnil mezin rodn online soutěže World Open Music Competition 2023. V předchoz m ročn ku soutěže WORLD OPEN CLARINET COMPETITION 2022 zaznamenal neuvěřiteln spěch, kdy nejenže z skal 1. cenu, ale

projít na článek