BMW M8 Coupé, Cabrio i Gran Coupé přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 460 kW (625 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 sekundy. Motor s vyšším výkonem a rychlejší odezvou Speciálně vyladěné reakce motoru, který pohání BMW M8 Competition Coupé a Cabrio, slibují zákazníkům ještě více zábavy za volantem. Pohonná jednotka si nejvyšší točivý moment udržuje až do 5800 otáček za minutu a generuje maximální výkon 460 kW (625 koní). Motor V8 má navíc v modelech Competition upravené uložení v karoserii pro ještě pevnější spojení s konstrukcí vozidla. Za následek to má přímější odezvu motoru a okamžitý přenos výkonu do hnacího ústrojí. Specifické naladění podvozku pro verze Competition Verze Competition má také upravenou konfiguraci a naladění podvozku. Výsledkem je větší přesnost řízení a lepší jízdní dynamika v zatáčkách. Například zvětšený odklon předních kol zvyšuje jejich schopnost absorbovat boční síly v rychle projížděných zatáčkách. Zadní náprava je u příčných ramen zase vybavena kloubovými spoji namísto gumových, které přinášejí ještě přesnější vedení zadních kol. Tlačítko M Mode a režim TRACK Tlačítko M Mode na středové konzole, které si v BMW M8 odbývá svou premiéru, umožňuje řidiči aktivovat nastavení ROAD a SPORT. V modelech Competition je dostupný také režim TRACK, který je určen výhradně pro použití na závodních okruzích. Změnou režimu se mění informace, které jsou řidiči zobrazovány na displejích, současně dochází ke změnám nastavení asistenčních systémů, např. aktivního brzdění či zásahů do řízení, které jsou omezeny na minimum nebo zcela vypnuty. Režim TRACK aktivujete delším stisknutím tlačítka M Mode, přičemž své rozhodnutí musíte potvrdit ovladačem iDrive. V tomto nastavení jsou deaktivovány všechny komfortní a bezpečnostní funkce asistenčních systémů. Kromě toho se vypne audiosystém a kontrolní displej, aby se řidič mohl ještě více soustředit na silnici před ním. The post Verze Competition má 625 koní appeared first on BMW M - Renocar.
BMW M3 a M4 přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 375 kW (510 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální jízdní dynamika s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol M xDrive (od léta 2021) Vysokovýk
BMW M5 včetně verze Competition prošlo faceliftem a řadou vylepšení. Přepracován byl například přední nárazník s ostřejším tvarem nasávacích otvorů nebo maska chladiče ve tvaru ledvinek. BMW M5 Competition pak dostalo nové tlumiče z BMW M8 Gran Coupé a ta
Divize BMW M uvádí na trh vrcholnou verzi řady sportovních vozů s tradičním označením “M” v provedení Coupé a Cabrio. Nové modely BMW M8 jsou kombinací luxusu a sportovního charakteru. Vůz pohání 8válcový motor s přeplňováním TwinPower Turbo a výkonem 441
Vysokootáčková pohonná jednotka V8 vybavená technologií dvojicí turbodmychadel generuje v novém BMW M8 Coupé/Cabrio/Gran Coupé výkon 441 kW (600 koní). Ve verzích Competition je výkon motoru navýšen na 460 kW (625 koní). Dvojice turbodmychadel, křížené vý
Nové BMW M3 a M4 pohání řadový 6válcový motor s přeplňováním M TwinPower Turbo. Pohonná jednotka má objem 3 litry, přísun výkonu je lineární a nadšení motoru pro otáčky zastaví až jejich omezovač. Samozřejmostí je pak patřičná zvuková kulisa. Motor má 2 v