Je libo závodní vůz určený také do každodenního provozu? Pak máte na výběr mezi zcela novým BMW M3 Sedan anebo novým BMW M4 Coupé. Nová generace oblíbené dvojice tradičních zástupců BMW řady M je připravena vyrazit na cestu. Srdcem obou vozů je výkonný dvakrát přeplňovaný šestiválec, k dispozici je manuální převodovka nebo 8stupňová automatická převodovka, úplnou novinkou je pak volitelný pohon všech kol. 6 válců a 2 turba Řadový šestiválec o objemu 3 litry a s technologií M TwinPower Turbo přichází ve 2 výkonových verzích. Základní varianta motoru v novém M3/M4 nabízí maximální točivý moment 550 Nm od 2650 do 6130 1/min, maximální výkon dosahuje 353 kW (480 koní). Vylepšená verze v modelech Competition generuje nejvyšší točivý moment v širokém pásmu otáček, přičemž hodnota 650 Nm je k dispozici mezi 2750 a 5500 otáčkami za minutu. Maximální výkon verze Competition je 375 kW (510 koní). Je tedy jasné, že řidič zažije za volantem opravdu impozantní zrychlení. Ať už jde o nové M3 nebo M4, oba vozy potřebují ke zrychlení na 100 km/h pouhé 4,2 sekundy. Modely Competition pak zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální rychlost všech modelových variant je elektronicky omezena na 250 km/h, s volitelným M Drivers paketem se můžete posunout na maximální rychlost 290 km/h. Tradiční vyznavači sportovní jízdy jistě ocení možnost vybavit vůz 6stupňovou manuální převodovkou, k dispozici je také automatická 8stupňová převodovka M Steptronic. Premiéra pohonu všech kol Poprvé se v modelech M3 a M4 představuje inteligentní pohon všech kol M xDrive, který je alternativou ke klasickému pohonu zadní nápravy. Přenos hnací síly na všechna 4 kola umožní ještě více využít mimořádnou sílu motoru. Systém M xDrive byl speciálně upraven pro nové modely a rozděluje hnací sílu podle potřeby mezi přední a zadní kola. Výsledkem je pak lepší agilita a ovladatelnost, což se projeví hlavně při jízdě blízko limitů vozu, například při rychlém průjezdu zatáčkami. Novému designu dominují obří ledvinky Design exteriéru obou modelů se výrazně liší od předchozí verze M3 a M4. Kromě rozšířených prahů nebo standardně dodávané karbonové střechy zaujme hlavně výrazný design masky chladiče ve tvaru ledvinek. Nové BMW M3 i BMW M4 mají rozměrnou, vertikálně orientovanou a extrémně hlubokou masku chladiče ve tvaru tradičních ledvinek. Vizuálně odkazuje na obrovské množství chladicího vzduchu potřebného pro motor umístěný za ní. Maska chladiče v podobě ledvinek nemá rámeček a je zcela černá, dvojité lamely masky chladiče, nyní vodorovně uspořádané, jsou na obou modelech ozdobeny označením modelu. V interiéru zaujmou skořepinová sedadla z karbonu Kromě standardních sportovních sedadel jsou jako součást volitelné výbavy k mání nová skořepinová sedadla řidiče a spolujezdce M Carbon. Kombinují závodní funkčnost s nízkou hmotností, komfortem na dlouhých cestách a kvalitním zpracováním. Nově vyvinutá sedadla mají integrované opěrky hlavy a podsvícené označení modelu. Použitím uhlíkových kompozitů v konstrukci sedáku a opěradla spolu s výřezy v bočnicích a pod opěrkami hlavy snížily hmotnost oproti standardním sportovním sedadlům o necelých 10 kilogramů. Ceny Známe také ceny nového BMW M3 Sedan a BMW M4 Coupé, včetně verzí Competition. Na trhu se vozy objeví v březnu 2021, lze je ale objednávat už nyní za následující ceny: BMW M3 Sedan 2 233 400 KčBMW M3 Competition Sedan 2 340 000 KčBMW M4 Coupé 2 273 700 KčBMW M4 Competition Coupé 2 380 300 Kč The post Nové BMW M3 Sedan a BMW M4 Coupé appeared first on BMW M - Renocar.
Testování nových modelů BMW M3 a M4 vstoupilo do další fáze. Jízdní testy na závodním okruhu poskytují důležité informace o ideálním sladění pohonu a přenosu hnací síly se zaměřením na kombinaci dynamiky, agility a preciznosti. To je důvod, proč se maskov
Divize BMW M uvádí na trh vrcholnou verzi řady sportovních vozů s tradičním označením “M” v provedení Coupé a Cabrio. Nové modely BMW M8 jsou kombinací luxusu a sportovního charakteru. Vůz pohání 8válcový motor s přeplňováním TwinPower Turbo a výkonem 441
Doba socialismu v Československu se vyznačovala omezeným provozem na silnicích, kde se pohybovala z větší části právě tato auta, a téměř všichni dnešní padesátníci a senioři získali řidičské oprávnění na těchto vozech. Pro úplnost zařaďme do této kategori
Od roku 1979 byla hostem autodromu v Mostě, v té době tedy ještě na staré trati pod nádražím, od roku 1983 pak zavítala na nově zbudovaný autodrom, řeč je o Interserie Coupé pod patronací FIA, která znamenala nejen silné vozy v tehdejší ČSSR, ale také hod
projít na článekModely aut OttO mobile 1:18, které připravujeme na sklad - BMW (E30) 325i Sedan 1988 (Silver), barva stříbrná metalíza. Sběratelské resinové modely aut OttO mobile jsou vyráběny v limitovaných edicích. Resinové modely aut OttO mobile potěší různé sběratel
projít na článek