Dubnové nečasy se naštěstí elektronické komerce nijak nedotýkají. E-shopová platforma ShopSys Framework se stane open-source. Seznam už nepenalizuje HTTPS weby. Zboží.cz reportuje konverze pokročileji. Roste poptávka po zboží z druhé ruky. Mladí nakupují jinak a Alza rozšíří nabídku pronajímaných smartphonů. Baťa se ve Švýcarsku spolehne pouze na e-shopový kanál prodeje. A aby toho sluníčka nebylo příliš, podíváme se na kauzu parazitického zneužití obchodního jména.
Letní bouře se odehrávají i na e-commerce scéně. Zatímco dobírka prý bude z EET vyňata, platby kartou jí budou podléhat. Negativní vliv okurkové sezóny likviduje trend množících se nákupů z mobilních zařízení. Češi stále dávají přednost českým e-shopům. N
projít na článekAni nejrušnější měsíc roku nezastínil podstatné události - některé potěší a inspirují, jiné ani ne. Předvánoční šrumec - stejně jako celá česká e-commerce scéna - rok od roku roste. Alza stihla projít dalším kolem svého boje BezHeureky, spustit pojízdné p
projít na článekČerven rozkvetl teplotami stejně jako z nuly vybudovaný e-shop Kvety.sk. Horko naopak neprospělo ani marketingu KFC, ani reportování o kontrolách České obchodní inspekce. A nabídku služeb online trhu ozvláštňuje nejen Aukro, ale i DPD.
projít na článekS přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změn
projít na článekOvěřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI ko
projít na článek