Výzkum ADMEZ naznačuje, že novým želízkem v ohni konkurenčního online boje bude rychlost doručení zboží. Zboží.cz vyšperkovává vyhledávač, aby lépe prodával a přitáhl více zákazníků. Ti přitom nemusí proudit jen z měst, venkov je totiž větším zdrojem poptávky po značkovém a dražším zboží než město. Jak by e-shop rozhodně neměl vypadat, ilustruje na příkladech slovenské Spotrebiteľské Centrum. Naopak vzorově vychází vstříc zákazníkům zavřeného obchodu levneELEKTRO.cz Datart. A internetové lékárny si nemyslí, že by nebyly schopny zajistit prodej léků na předpis.
Letní bouře se odehrávají i na e-commerce scéně. Zatímco dobírka prý bude z EET vyňata, platby kartou jí budou podléhat. Negativní vliv okurkové sezóny likviduje trend množících se nákupů z mobilních zařízení. Češi stále dávají přednost českým e-shopům. N
projít na článekAni nejrušnější měsíc roku nezastínil podstatné události - některé potěší a inspirují, jiné ani ne. Předvánoční šrumec - stejně jako celá česká e-commerce scéna - rok od roku roste. Alza stihla projít dalším kolem svého boje BezHeureky, spustit pojízdné p
projít na článekČerven rozkvetl teplotami stejně jako z nuly vybudovaný e-shop Kvety.sk. Horko naopak neprospělo ani marketingu KFC, ani reportování o kontrolách České obchodní inspekce. A nabídku služeb online trhu ozvláštňuje nejen Aukro, ale i DPD.
projít na článekS přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změn
projít na článekOvěřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI ko
projít na článek