Oblíbený obchod Tesco je zpět na Národní. Firma zde představila nový koncept

Dnes proběhlo dlouho očekávané slavnostní otevření prodejny Tesco na pražské Národní třídě. Prodejna s rozlohou 2 300 m² se nachází opět v prvním podzemním patře, jak jsou zákazníci zvyklí. Nabídka sortimentu, prostor i design prodejny jsou řešeny unikátním způsobem, který odpovídá umístění v centru Prahy. Otevřena je každý den od 7 do 24 hodin. Tesco je zpět na Národní Obyvatelé a návštěvníci centra Prahy se konečně dočkali návratu oblíbeného obchodu Tesco na pražskou Národní třídu do OC Máj. „Prodejna Tesco na Národní třídě je pro nás srdeční záležitostí. Na této adrese jsme již od roku 1996, kdy jsme vstoupili na český trh. Jsme nadšeni, že zde můžeme opět přivítat naše zákazníky v novém unikátním konceptu. Věříme, že i jim se bude líbit a užijí si nakupování u nás. Děkujeme všem kolegyním a kolegům, kteří se podíleli na náročné a intenzivní přípravě našeho velkého návratu,“ uvedla na slavnostním otevření Katarína Navrátilová, generální ředitelka společnosti Tesco Česká republika. Slavností pásku s ní přestřihl britský velvyslanec v Praze Matt Field, který přišel podpořit Tesco jako tradiční britskou firmu. Řekl: „Jako britský velvyslanec samozřejmě rád vidím silné vazby mezi Českou republikou a Spojeným královstvím. Velmi mě těší, že se Tesco stalo jednou z předních společností v České republice. Je také skvělé sledovat, jaký vliv má Tesco na českou společnost díky svým iniciativám zaměřeným na životní prostředí, znevýhodněné občany a místní komunity.“  Ke slavnostnímu ceremoniálu se připojili: prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza, předseda České federace potravinových bank Aleš Slavíček a Store Manager Tesco Národní Přemysl Bareš. „Chceme, aby si zákazníci užili nákup v příjemném prostředí. Tomu jsme přizpůsobili design, materiály a nasvícení prodejny. Zároveň jako leader v udržitelnosti a v rámci plnění našeho závazku přinášet planetě něco navíc jsme se soustředili na šetrnost provozu k životnímu prostředí,“ uvedla Katarína Navrátilová. Prodejna proto využívá úsporné zářivky, ekologický systém chlazení s CO2, dveře na chladničkách spořící elektrickou energii a elektrické pece v pekárně. Pro navození příjemnějšího prostředí je zde více dřevěných prvků. V pekárně a v pokladní zóně je zvolen design cihlové fasády, který mimo jiné poukazuje na britský původ Tesco. Nabídka sortimentu je zaměřena na čerstvé potraviny jako ovoce, zeleninu, pečivo, mléčné výrobky, rostlinné alternativy, dále pak různé snacky, výhodná menu ideální na obědy a svačiny, hotová jídla, nealkoholické i alkoholické nápoje, zahraniční kuchyně a prémiové zboží. Zároveň zde zákazníci nakoupí drogerii, krmivo pro domácí mazlíčky, potřeby do domácnosti a papírenské zboží. Pro placení mohou zákazníci využít 22 samoobslužných pokladen nebo službu Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Pro zájemce je zde 10 pásových pokladen, z toho 2 jsou určené hendikepovaným osobám. Součástí prodejny jsou i služby Tesco Mobile. Věrní zákazníci s programem Clubcard mohou při příležitosti otevření získat slevu 20 % na veškerý sortiment během prvních dvou dnů (24.–25. června). Pro první měsíc jsou připraveny speciální akce. Jako dobrý soused při příležitosti slavnostního otevření Tesco podpořilo místní organizaci Život 90 šekem ve výši 50 000 Kč. Neprodané přebytky bude nabízet Potravinové bance Praha a Středočeský kraj. Foto: Tesco Příspěvek Oblíbený obchod Tesco je zpět na Národní. Firma zde představila nový koncept pochází z Muži v Česku

projít na článek

Tesco Praha Letňany

Tesco Praha Letňany na tomto projektu jsme měli možnost se podílet Příspěvek Tesco Praha Letňany pochází z STAVIDLO s.r.o.

projít na článek

MDA RIDE Among Winners Of This Years You Decide We Help Program Of Tesco

This year, the MDA RIDE participated in the You Decide We Help program of Tesco Stores and the Tesco Foundation.

projít na článek

Nová reference Tesco Brno Vídeňská

Dnes jsme ukončili stavbu Tesco Futurum Brno Vídeňská! Příspěvek Nová reference Tesco Brno Vídeňská pochází z STAVIDLO s.r.o.

projít na článek

Silic Média představila nový unikátní B2B e-shop

Agentura Silic Média spustila na jaře 2023 nový automatizovaný e-shop reklamních předmětů, kde si zákaznici z řad firem a živnostníků Příspěvek Silic Média představila nový unikátní B2B e-shop pochází z Reklamní předměty | Silic Média s.r.o.

projít na článek

Nový koncept vydání SNOW market 2023+

Vydání SNOW market, průvodce trhem lyžařova hardware, vychází již prakticky od počátků SNOW v původní koncepci. Kdysi jsme kladli důraz na plné pokrytí vybraných produktů a značek na trhu, aby čtenář držel v jediném výtisku vše, co je na trhu přítomno. Po

projít na článek