SNOW media se zaměřuje na lyžařské časopisy a weby (sjezdové lyžování, běžky, skialp), pořádá akce, produkuje videa, spravuje sociální sítě.
Digitalizace se dokáže skloubit i sanalogovým světem. Vtomto nastavení představujeme novou službu – produktovou inzerci „plus“, která bude vedle papírové verze šířena i online a prostřednictvím sociálních sítí. Jak to bude fungovat? Redakce zvolí téma, n
Společnost se neustále vyvíjí a sní i způsoby přijímání informací. Připravili jsme krátký souhrn, jak jsou na tom vsoučasné tištěná média – nikoli na základě domněnek a pocitů, ale podle vědeckého zkoumání, studií, které sdružila Unie vydavatelů. Plyne zn
Poslední zimní sezóna nebyla jednoduchá: pro lyžaře ani pro obchodníky a cestovní ruch. Celkový společenský kontext tlumil zejména finančně náročné volnočasové aktivity, v případě lyžování se negativně projevil i vliv teplého počasí, které mařilo významno
Vydání SNOW market, průvodce trhem lyžařova hardware, vychází již prakticky od počátků SNOW v původní koncepci. Kdysi jsme kladli důraz na plné pokrytí vybraných produktů a značek na trhu, aby čtenář držel v jediném výtisku vše, co je na trhu přítomno. Po
Pro sezónu 2022/23 chystá vydavatelství SNOW media hned několik novinek. Tou nejvýznamnější je speciální vydání věnované čistě skialpinismu. Na trh se dostane 12. ledna 2023. Trvalo několik sezón, než jsme se pro čistě skialpový speciál rozhodli. Zkusíme
Čtenost časopisu SNOW dosáhla podle výzkumu Mediaprojekt ve 4. čtvrtletí 2020 a 1. čtvrtletí 2021 v průměru 36 000 čtenářů měsíčně. Čtenost v delším období, která nejlépe vystihuje sezónní charakter časopisu, ukazuje, že SNOW má zhruba 127 000 čtenářů roč
Inzerujte zcela bez rizika ve SNOW! Vzhledem k nejisté epidemiologické situaci před sezónou 2021/22 se skupina SNOW media rozhodla vzít veškeré vaše inzertní riziko na svá bedra. S každým omezením lyžování se bude vaše platba za smluvní inzerci úměrně sni
Advertise with no risk in SNOW! Due to the uncertain epidemiological situation before the 2021/22 season, the SNOW media group has decided to take all your advertising risks on their shoulders. With each restriction of skiing, your payment for contractual
Milí partneři, v chaosu, do kterého společnost upadla společně s opatřeními ohledně C19, bychom Vás chtěli uklidnit, že Vaše inzerce nepřijde kvůli snížené aktivitě obyvatelstva vniveč. Provádíme konkrétní kroky k tomu, aby inzerce byla co možná nejefekti
Sezóna 2019/20 se do pamětní knihy lyžařů nezapíše vpozitivním světle. Pozdní a slabá sněhová nadílka, časté oblevy a nedostatek mrazu velmi utlumily lyžařské aktivity, omezily fungování lyžařských areálů a prostor pro lyžařské vyžití obecně. A do toho vš
Je to tradiční evergreen. Nová média zaplavila prostor silou povodně a roky se spekuluje, kdy definitivně vytlačí papír. Přes veškeré proměny a pohyby je ale dnes už definitivně zřejmé, že papír má ve světě médií své pevné místo. A vlecčems je dokonce nen
Oba speciály SNOW zaznamenají pro sezónu 2020/21 výraznou změnu podoby. Budou určeny cílové skupině čtenářů nejen časopisu SNOW, ale i běžkařského magazínu NORDIC. A tedy budou obsahově hybridní. K cestovatelskému tématu v rámci vydání Na lyže! (SNOW Time
Příspěvek SNOW – do sezóny 2020/21 v novém pochází z SNOWmedia.cz