SNOW v období covidu na podzim a v zimě 2020/21

Milí partneři, v chaosu, do kterého společnost upadla společně s opatřeními ohledně C19, bychom Vás chtěli uklidnit, že Vaše inzerce nepřijde kvůli snížené aktivitě obyvatelstva vniveč. Provádíme konkrétní kroky k tomu, aby inzerce byla co možná nejefektivnější a aby pokud možno zasáhla v průběhu sezóny ještě více čtenářů než dříve. Časopisy vydané během podzimu jsou – z důvodu [] Příspěvek SNOW v období covidu na podzim a v zimě 2020/21 pochází z SNOWmedia.cz

projít na článek

SNOW Market a SNOW Time 2020/21

Oba speciály SNOW zaznamenají pro sezónu 2020/21 výraznou změnu podoby. Budou určeny cílové skupině čtenářů nejen časopisu SNOW, ale i běžkařského magazínu NORDIC. A tedy budou obsahově hybridní. K cestovatelskému tématu v rámci vydání Na lyže! (SNOW Time

projít na článek

SNOW si drží vysokou čtenost i v sezóně 2020/21, která lyžařům nepřála

Čtenost časopisu SNOW dosáhla podle výzkumu Mediaprojekt ve 4. čtvrtletí 2020 a 1. čtvrtletí 2021 v průměru 36 000 čtenářů měsíčně. Čtenost v delším období, která nejlépe vystihuje sezónní charakter časopisu, ukazuje, že SNOW má zhruba 127 000 čtenářů roč

projít na článek

SNOW – do sezóny 2020/21 v novém

Příspěvek SNOW – do sezóny 2020/21 v novém pochází z SNOWmedia.cz

projít na článek

Nový koncept vydání SNOW market 2023+

Vydání SNOW market, průvodce trhem lyžařova hardware, vychází již prakticky od počátků SNOW v původní koncepci. Kdysi jsme kladli důraz na plné pokrytí vybraných produktů a značek na trhu, aby čtenář držel v jediném výtisku vše, co je na trhu přítomno. Po

projít na článek

SNOW media 2022/23 – většina českých lyžařů využívá web SNOW.cz, ti nejnáruživější čtou i časopis

Poslední zimní sezóna nebyla jednoduchá: pro lyžaře ani pro obchodníky a cestovní ruch. Celkový společenský kontext tlumil zejména finančně náročné volnočasové aktivity, v případě lyžování se negativně projevil i vliv teplého počasí, které mařilo významno

projít na článek