Poslední zimní sezóna nebyla jednoduchá: pro lyžaře ani pro obchodníky a cestovní ruch. Celkový společenský kontext tlumil zejména finančně náročné volnočasové aktivity, v případě lyžování se negativně projevil i vliv teplého počasí, které mařilo významnou část sezóny. Menší zájem o lyžování v důsledku ovlivnil i čtenost našich medií. Počasí + nálada = zájem o média Letošní [] Příspěvek SNOW media 2022/23 – většina českých lyžařů využívá web SNOW.cz, ti nejnáruživější čtou i časopis pochází z SNOWmedia.cz
Oba speciály SNOW zaznamenají pro sezónu 2020/21 výraznou změnu podoby. Budou určeny cílové skupině čtenářů nejen časopisu SNOW, ale i běžkařského magazínu NORDIC. A tedy budou obsahově hybridní. K cestovatelskému tématu v rámci vydání Na lyže! (SNOW Time
projít na článekPro sezónu 2022/23 chystá vydavatelství SNOW media hned několik novinek. Tou nejvýznamnější je speciální vydání věnované čistě skialpinismu. Na trh se dostane 12. ledna 2023. Trvalo několik sezón, než jsme se pro čistě skialpový speciál rozhodli. Zkusíme
projít na článekČtenost časopisu SNOW dosáhla podle výzkumu Mediaprojekt ve 4. čtvrtletí 2020 a 1. čtvrtletí 2021 v průměru 36 000 čtenářů měsíčně. Čtenost v delším období, která nejlépe vystihuje sezónní charakter časopisu, ukazuje, že SNOW má zhruba 127 000 čtenářů roč
projít na článekVydání SNOW market, průvodce trhem lyžařova hardware, vychází již prakticky od počátků SNOW v původní koncepci. Kdysi jsme kladli důraz na plné pokrytí vybraných produktů a značek na trhu, aby čtenář držel v jediném výtisku vše, co je na trhu přítomno. Po
projít na článekAdvertise with no risk in SNOW! Due to the uncertain epidemiological situation before the 2021/22 season, the SNOW media group has decided to take all your advertising risks on their shoulders. With each restriction of skiing, your payment for contractual
projít na článek