SNOW si drží vysokou čtenost i v sezóně 2020/21, která lyžařům nepřála

Čtenost časopisu SNOW dosáhla podle výzkumu Mediaprojekt ve 4. čtvrtletí 2020 a 1. čtvrtletí 2021 v průměru 36 000 čtenářů měsíčně. Čtenost v delším období, která nejlépe vystihuje sezónní charakter časopisu, ukazuje, že SNOW má zhruba 127 000 čtenářů ročně. Více informací najdete na Unie vydavatelů ČR VÝZKUM ČTENOSTI TISKU MEDIA PROJEKT (unievydavatelu.cz) Příspěvek SNOW si drží vysokou čtenost i v sezóně 2020/21, která lyžařům nepřála pochází z SNOWmedia.cz

projít na článek

SNOW v sezóně 2019/20: rekordní čtenost i návštěvnost

Sezóna 2019/20 se do pamětní knihy lyžařů nezapíše vpozitivním světle. Pozdní a slabá sněhová nadílka, časté oblevy a nedostatek mrazu velmi utlumily lyžařské aktivity, omezily fungování lyžařských areálů a prostor pro lyžařské vyžití obecně. A do toho vš

projít na článek

SNOW Market a SNOW Time 2020/21

Oba speciály SNOW zaznamenají pro sezónu 2020/21 výraznou změnu podoby. Budou určeny cílové skupině čtenářů nejen časopisu SNOW, ale i běžkařského magazínu NORDIC. A tedy budou obsahově hybridní. K cestovatelskému tématu v rámci vydání Na lyže! (SNOW Time

projít na článek

SNOW media 2022/23 – většina českých lyžařů využívá web SNOW.cz, ti nejnáruživější čtou i časopis

Poslední zimní sezóna nebyla jednoduchá: pro lyžaře ani pro obchodníky a cestovní ruch. Celkový společenský kontext tlumil zejména finančně náročné volnočasové aktivity, v případě lyžování se negativně projevil i vliv teplého počasí, které mařilo významno

projít na článek

SNOW – do sezóny 2020/21 v novém

Příspěvek SNOW – do sezóny 2020/21 v novém pochází z SNOWmedia.cz

projít na článek

SNOW v období covidu na podzim a v zimě 2020/21

Milí partneři, v chaosu, do kterého společnost upadla společně s opatřeními ohledně C19, bychom Vás chtěli uklidnit, že Vaše inzerce nepřijde kvůli snížené aktivitě obyvatelstva vniveč. Provádíme konkrétní kroky k tomu, aby inzerce byla co možná nejefekti

projít na článek