Tištěná média: Jsou, nebo nejsou in?

Je to tradiční evergreen. Nová média zaplavila prostor silou povodně a roky se spekuluje, kdy definitivně vytlačí papír. Přes veškeré proměny a pohyby je ale dnes už definitivně zřejmé, že papír má ve světě médií své pevné místo. A vlecčems je dokonce nenahraditelný. Což dokládá i aktuální výzkum Unie vydavatelů, který vznikl ve spolupráci sagenturami [] Příspěvek Tištěná média: Jsou, nebo nejsou in? pochází z SNOWmedia.cz

projít na článek

Proč inzerovat v časopisech?

Společnost se neustále vyvíjí a sní i způsoby přijímání informací. Připravili jsme krátký souhrn, jak jsou na tom vsoučasné tištěná média – nikoli na základě domněnek a pocitů, ale podle vědeckého zkoumání, studií, které sdružila Unie vydavatelů. Plyne zn

projít na článek

Silic Média představila nový unikátní B2B e-shop

Agentura Silic Média spustila na jaře 2023 nový automatizovaný e-shop reklamních předmětů, kde si zákaznici z řad firem a živnostníků Příspěvek Silic Média představila nový unikátní B2B e-shop pochází z Reklamní předměty | Silic Média s.r.o.

projít na článek

High Peak

brand building, social media & media relations Příspěvek High Peak pochází z PR klinika

projít na článek

Rozlišovací značky pro mateřské školy

„Jé, to jsou ale hezké značky a oni mají i nažehlovací, podívej!“ – to jsou časté reakce našich zákazníků, kteří poprvé naživo vidí rozlišovací značky LOKKI. Naše značky nejsou jen obyčejné samolepky, je to ucelený SYSTÉM. 6 x 6 = 6 různých sad a 6 typů p

projít na článek

Na expresním e-shopu Silic Média nakoupíte nyní již od 1 kusu

Příspěvek Na expresním e-shopu Silic Média nakoupíte nyní již od 1 kusu pochází z Reklamní předměty | Silic Média s.r.o.

projít na článek