I v dnešní digitální době jsou vizitky stále velmi důležité pro všechny druhy podnikání. Jsou skvělým nástrojem pro propagaci a vytváření osobního kontaktu s potenciálními i stávajícími zákazníky. Jsou ale také mnohem víc. Proč byste měli mít vizitku? I když je dnes opravdu velmi jednoduché předat někomu svůj kontakt v elektronické podobě, papírová vizitka je stále in. Podívejme se společně na pár důvodů, proč byste ji měli mít. Vizitky jsou skvělým způsobem, jak si udržet svou přítomnost v mysli lidí, s nimiž jste se setkali. S vizitkou ji dáte něco fyzického, co si s vámi mohou spojit. A to je mnohem silnější pouto než pouhá výměna kontaktů prostřednictvím telefonu. Tam se kontakt totiž snadno ztratí nebo splyne v záplavě ostatních. Vizitky poskytují nezbytné informace o vašem podnikání, jako je jméno firmy, logo, kontaktní údaje a popis služeb nebo produktů, které nabízíte. To umožňuje potenciálním zákazníkům rychle a snadno najít vaše podnikání a získat informace o tom, co děláte. Vizitky jsou také skvělým nástrojem pro budování povědomí o vaší značce. Pokud máte kvalitní vizitky s profesionálním designem a kreativním provedením, lidé si je zapamatují. Když následně vaše logo někde uvidí, nebude jim cizí. A jak známo, lidé se při výběru rádi přikloní k „něčemu známému“. Jsou relativně levným nástrojem k propagaci vašeho podnikání. Jejich výroba a tisk mohou být cenově dostupné, zvláště pokud necháte vytisknout větší množství najednou. Doporučit můžeme například služby této online tiskárny: https://justprint.cz/vizitka. Design na první místě? Design vizitek je velmi důležitý a rozhodně byste ho neměli brát na lehkou váhu. Určitě nepodceňte, co na vizitku necháte vytisknout. Je důležité, aby byl design profesionální a přitahoval pozornost. Měl být v souladu s vaší značkou a měl by být výrazný, aby si ho lidé zapamatovali. Pokud nejste grafik a nemáte dostatečné znalosti v oblasti designu, nebojte se využít služeb profesionála, který vám s tvorbou skvělých a poutavých vizitek pomůže. Jak by měla vypadat moderní vizitka? Podívejme se také na to, co by měla moderní vizitka obsahovat, aby přitáhla nové zákazníky. Minimalistický design: Je velmi populární a efektivní. Snažte se o jednoduché a čisté linie bez zbytečných „kudrlinek“. Jasně čitelné písmo: Vyhněte se komplikovaným a příliš stylizovaným fontům. Informace na vizitce musejí být čitelné na první pohled. Barevná shoda: Použijte barvy, které jsou v souladu s vaším firemním vizuálem. Zvolte jednu nebo dvě barvy, aby byla vizitka jednoduchá a konzistentní. Zaměřte se na důležité informace: Zahrňte své jméno, název firmy, kontaktní údaje a webové stránky. V jednoduchosti je krása. Využijte QR kód: Skvělá možnost, jak propojit online svět s tím offline – například QR kód, který vede na vaše webové stránky nebo sociální sítě. Neobvyklé prvky: Pokud chcete zaujmout více, můžete zvážit použití netradičních tvarů nebo reliéfních efektů. Můžete si také pohrát a zakomponovat do tvaru vizitky či do jejího designu oblast svého podnikání. The post Odborníci radí: Proč jsou vizitky stále důležité a jak by měly vypadat? appeared first on PC aréna - Novinky ze světa počítačů.
Potřebujete kvalitní tiskoviny? Vyrobíme vám z vašich dat (tiskové pdf) nebo zhotovíme grafický podklad: VIZITKY PROSPEKTY KATALOGY SAMOLEPKY BROŽURKY BANERY Zasíláme po celé ČR na dobírku, po Praze kurýrem. NEMUSÍTE ANI VSTÁT OD STOLU [contact-form
projít na článekCo se můžeme naučit od dealerů drog? Jakým značkám Češi nejvíc důvěřují? Proč Victorias Secret vrací na mola hubené modelky? Umíme ještě číst knihy? A proč je dnes obzvlášť důležité budovat brand? Každá generace zestárne stejně. Mileniálové jsou ale výjim
V článku Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první jste si mohli přečíst, proč doporučuji jako první marketingový kanál po spuštění e-shopu nastavit e-mail marketing a v dalším článku pak můžete najít Základní e-mail marketing pro každý e-sh
projít na článekKdo chce být zdravý, musí hodně pít. To je všeobecná poučka, kterou nám vštěpovaly do hlavy už naše babičky. A měly pravdu. Proč si k pití ale vybrat zrovna vinný mošt? Dozvíte se v našem článku.
Máte i vy ve své firmě nějaké veliké přístroje, které by se bez elektrické energie neobešly? Využíváte jednou za čas služeb odborníků, kteří se starají o kontrolu těchto zařízení? Pokud ne, je to obrovská chyba, za kterou můžete jednou zaplatit. Pravideln