Makáme, posouváme se, na rozdíl od konkurence máme odlišný přístup ke klientům a razíme jinou strategii práce. Umíme se ozvat a říct: „Hele, tohle dělat nebudeme, umíme to lépe, pojďme se zamyslet a předělat to.“ Příkladem je kampaň pro dm drogerii. Dostali jsme za úkol vypracovat Movember kampaň pro chlapy a připojit se k letitému projektu. Trochu jsme s tím bojovali. Po bouřlivé diskuzi celého týmu jsme došli k závěru, že klient jako dm má dostatečně velký brand na to, aby měl svou kampaň pro chlapy i s vizí. Do dmka jsme se vrátili na prezentaci s úplně novým konceptem. S konceptem #dbatosebenenislabost. Díky tomu, že se v dmku o marketing starají lidé, kteří jsou skutečně na pravém místě, jsme se společně zamysleli, domluvili na zcela jiném postupu oproti původnímu zadání, a nakonec dostali zelenou k dalším krokům. Celý projekt se rozvíjel, dokud nebyl kompletní a komplexní! Měl business model, měl vlastní content na sociální sítě, měl svou roadshow s vlastním nábytkem v té nejvyšší kvalitě, vlastní microbrand i vizi komunikace. Byl jiný, neotřelý, odvážný, ostrý. Zafungoval. Prodeje mužské kosmetiky šly razantně nahoru. I když produkt neukazujeme na první dobrou a promo content klade důraz na emoce, přesto se prodává. V tom, že jsme vše udělali na opravdu vysoké úrovni, nás utvrdilo druhé místo v našlapané kategorii Krása a móda v nejprestižnější content soutěži „Fénix Content Marketing Awards“. To je pro malou agenturu z Budějovic obrovský úspěch a potvrzení toho, že nemusíme být z Prahy, Brna, Londýna nebo Berlína, abychom dělali super práci, která je kvalitní a má úspěch. Děkujeme a na příští rok si pro Fénix Content Marketing Awards chystáme dalšího koně do závodu! Příspěvek Papriky dozrávají a sklízí (se) úspěch. pochází z Chilli Production s.r.o.
V rámci pilotního programu Sdružení EPS ČR a TSM Kralupy byly na sídlišti a ve sběrném dvoře v Kralupech nad Vltavou rozmístěny sběrné nádoby pro sběr čistého odpadního pěnového polystyrenu z obalů. Projekt sklízí úspěch již zkraje fungování, kdy občané d
projít na článekV dnešní době již většina firem využívá kpropagaci placené reklamy nejen na platformách Google aSeznam, ale také využívají sílu sociálních sítí. Cílem je vyšší obrat azvýšení povědomí ofirmě. Platí však, že pouhé placení reklam neznamená nutný úspěch avýd
projít na článekJsme na začátku nového měsíce a jsme těsně před podpisem a započetím dalších významných staveb pro naší společnost a to v dopravním stavitelství, tedy zásoba práce a trochu „klidu“ pro přípravu dalších. Pracovat u nás, se vyplatí a má to smysl! Neváhejte
projít na článekDýně a káva? Znít tak trochu prapodivně a je zcela i možné, že pro milovníky kávy to zrovna ani nelze do žebříčku chutné kávy zařadit. Nicméně káva, která je s příchutí skořice, hřebíčku, zázvoru, muškátového oříšku a právě oné dýně, je opravdu jedinečný
Rostliny konopí procházejí řadou fází, jak rostou a dozrávají, tato různá růstová stádia vyžadují různá množství světla, živin a vody. Je důležité znát tyto fáze a jak dlouho každá trvá, abychom věděli, co rostlina potřebuje a kdy. Vědět, kde se vaše
projít na článek