Chilli Production s.r.o. - fullservice marketingová agentura - Nám to pálí!

Jsme fullservice marketingová agentura. Vytváříme s klienty strategie jejich firem, prezentaci na trhu i způsoby a kanály komunikace.

projít na web

Marketing musí tvořit celek.

Marketing je termín, který slyšíme ze všech stran. Každá firma, se kterou spolupracujeme, chce dělat ten nejlepší marketing tak, aby byla úspěšná a vydělávala peníze. To je logické a my rádi pomůžeme najít tu nejlepší cestu, kterou se vydat. Často je ale

projít na článek

Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura!

Máme Lemura! Po loňském úspěchu v soutěži Fénix content marketing jsme byli trochu pod tlakem. Otrkali jsme se a vyrazili i do jiných soutěží. Možná i proto, abychom se utvrdili v tom, že to děláme dobře. No, a děláme. Dovezli jsme první, druhé a třetí mí

projít na článek

Rozhovor s Ottou Kovaříkem video a jeho použití v marketingu / Časopis Marketing Media Překlopit reklamu nestačí

Krátký rozhovor s Ottou Kovaříkem na téma videoobsah a jeho použití. MAM: Jak obecně hodnotíte aktivity českých značek týkající se videoobsahu na sítích? Jakých zajímavých projektů jste si všimli, ať už u vašich klientů, nebo na trhu obecně? OK: Videoobsa

projít na článek

Náš šéf v podcastu! Chilli, kariéra, úspěchy a hodnoty firmy.

Poslechněte si podcast s naším zakladatelem Ottou Kovaříkem o tom, jak budoval a buduje Chilli, jaká byla jeho kariéra a projekty nebo jakou má vizi a přístup k práci. Dozvíte se i to, jestli je ochotný dělat politické kampaně a jaký je jeho životní sen.

projít na článek

Nový ostrý klient dm drogerie markt

Dbát o sebe není slabost tak zní claim kampaně společnosti dm drogerie markt pro Českou republiku. Vůbec poprvé si česká divize společnosti dm zajistila vlastní kampaň. Cílem je vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe vnoučat

projít na článek

Papriky dozrávají a sklízí (se) úspěch.

Makáme, posouváme se, na rozdíl od konkurence máme odlišný přístup ke klientům a razíme jinou strategii práce. Umíme se ozvat a říct: „Hele, tohle dělat nebudeme, umíme to lépe, pojďme se zamyslet a předělat to.“ Příkladem je kampaň pro dm drogerii. Dosta

projít na článek

Vybíráme si. Víme proč.

Chodí nám mnoho poptávek na naše práce. Jsme za ně rádi, ale vybíráme si z nich. Ne, není to klišé, aby to vypadalo, jak jsme hustí, nejlepší a namyšlení. Nechceme, aby to znělo arogantně, odtažitě nebo opovržlivě. Naše důvody jsou úplně jiné než honění t

projít na článek

Zpátky na stromy

Čím dál častěji nás oslovují firmy, které mají skvělý produkt a skvělou vizi, ale nevědí, co s tím dál. Agentur je na trhu jako much, bohužel většina z nich je jen továrna na peníze s cílem udělat co nejméně, zkasírovat peníze (ideálně půlku předem), pak

projít na článek

3x první! Nejlepší social media content. Obhajujeme. Třetí rok po sobě!

Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte

projít na článek

Co a komu ukazovat na sociálních sítích?

Všichni chtějí být všude, ale pak nejsou vlastně nikde. Kde jste vy a vaše cílová skupina? Dejte tu grafiku na Facebook, Instagram. Dejte to i na TikTok, ten je teď prý in. Ideálně kdyby to šlo překlopit do newsletteru, co? NE! Fakt ne. Vezmeme to od začá

projít na článek

Co se odehrálo za poslední rok? Poslechněte si Ottu Kovaříka.

Za rok se toho odehrálo hodně. Změny klientů, změny v týmu. Vše k lepšímu, tak to má být. Co všechno se odehrálo si poslechněte v rozhovoru na Netro Life rádiu s Ottou Kovaříkem. Příspěvek Co se odehrálo za poslední rok? Poslechněte si Ottu Kovaříka. p

projít na článek

Metronome Prague bude ostrý – a to doslova TZ

Fúze Metronome Prague a fullservice marketingové agentury Chilli Production slibuje velkou porci kvalitního contentu, promyšlenou a ucelenou strategii a kompletně uchopenou omnichannel komunikaci. „Naše vize je vybudovat z Metronome Prague brand, který bu

projít na článek

Tvorba strategie a frekvence contentu na sociální sítě

Vezmeme to odzadu. Než se dostaneme k ideální frekvenci (která neexistuje) příspěvků na sociální sítě, je důležité se zamyslet nad tím, jaký druh contentu chcete ukazovat. Jste brand, který tlačí na prodej, nebo chcete, aby vaše značka byla oblíbená? Od t

projít na článek

Posbírali jsme, co se dalo. Fénix shořel pod náporem Chilli Production!

Když jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci n

projít na článek

Makáme! Neflákáme se.

Je o nás málo slyšet? Jasně, protože se nechlubíme každou maličkostí a neděláme z ní marketingovou věc roku. Za poslední dobu jsme toho zvládli opravdu hodně. Rozjeli jsme novou volejbalovou sezónu nafotili jsme všechny hráčky a hráče, kteří jsou na sou

projít na článek