Makáme! Neflákáme se.

Je o nás málo slyšet? Jasně, protože se nechlubíme každou maličkostí a neděláme z ní marketingovou věc roku. Za poslední dobu jsme toho zvládli opravdu hodně. Rozjeli jsme novou volejbalovou sezónu nafotili jsme všechny hráčky a hráče, kteří jsou na soupiskách týmů extraligy žen a mužů. Vymysleli jsme ve spolupráci s profesionálním trenérem Ondřejem Markem (který dodal nákresy situací) nový vizuál. Vytvořili jsme bulletiny pro každou soutěž. Rozjela se i produkce entertainmentu každého TV utkání v naší režii. Všichni jste určitě postřehli Den otevřených dveří CB Auto. Event jako každý jiný. Jenže Chilli nepracuje jako každý jiný. Event byl vyústěním půlroční práce na rebrandu, nové komunikaci a webu. Spoustu práce, času a příprav padlo na vytěžení celé akce. Event jako takový zvládne zrealizovat každý, ale umět z něj maximálně vytěžit už je kumšt. Výsledkem naší práce je 4000 návštěvníků, přes 150 zájemců o auto a 700 nových členů nového CB Auto Klubu. Říkáme to pořád dokola, ale máme rádi klienty, kteří dělají koncepční práci a přemýšlejí moderně jako my. Už teď jsou o x mílových kroků napřed oproti konkurenci z branže. Co dál? Dali jsme dohromady pro IGY centrum novou brožuru pro nájemce, nasázeli noviny pro CB Auto, vyretušovali jsme cca 400 volejbalových hráčů a také vytvořili billboardy pro naše oblíbené Hodinářství Bechyně, které otevře pobočku v Českých Budějovicích. Dál klasická dlouhodobá spolupráce s dalšími klienty, kterým řídíme strategii rozvoje značky, spravujeme sociály apod. Nejvíce času jsme věnovali našemu novému velkému klientovi. Komplexní kampaň zahrnovala natočení spotů, velkou roadshow po celé republice a správu sociálních sítí, aby byl každý obsah unikátní a opravdový. Aby bylo vše kompletní, nechybí ani business model pro nákup. Tím se na sociálech chlubit budeme, protože je to totální pecka! Příspěvek Makáme! Neflákáme se. pochází z Chilli Production s.r.o.

projít na článek

Papriky dozrávají a sklízí (se) úspěch.

Makáme, posouváme se, na rozdíl od konkurence máme odlišný přístup ke klientům a razíme jinou strategii práce. Umíme se ozvat a říct: „Hele, tohle dělat nebudeme, umíme to lépe, pojďme se zamyslet a předělat to.“ Příkladem je kampaň pro dm drogerii. Dosta

projít na článek

Nocování smladými talenty ZUŠ

Rocková kapela NO!SE a hudební skupina In Process. Obě kapely v plném nasazení osvěží sobotní noc rockem, punkem, funky i alternativou.  Ahoj! Jsme hudební skupina In Process hrající pod ZUŠ v Uherském Hradišti. V současném slo

projít na článek

CESTA NA NOVÝ ZÉLAND ZAPOČALA

Konečně!!! Je to tady!!! Naše vysněná cesta na Nový Zéland odstartovala. Bylo to v úterý 5.11., když jsme po dlooouhém loučení vyjeli z Ostravy vlakem směr Praha, kde jsme nasedli na letadlo a letěli do Paříže (CDG) a ubytovali se v hotelu F1 za krásných

projít na článek

Soukromá výuka

„K cíli kráčím vždy rychle a efektivně,” zní tak nějak vaše životní motto? Pokud nyní přikyvujete, soukromé hodiny jsou pro vás to pravé. Věnujeme se na nich pouze vám a díky tomu si sami určujete tempo postupu. Vy nám prozradíte své přání a potřeby, my s

projít na článek