Máme Lemura! Po loňském úspěchu v soutěži Fénix content marketing jsme byli trochu pod tlakem. Otrkali jsme se a vyrazili i do jiných soutěží. Možná i proto, abychom se utvrdili v tom, že to děláme dobře. No, a děláme. Dovezli jsme první, druhé a třetí místo! „Velké potěšení mi dělá, že loni jsme vyhráli Fénixe za nejlepší social media kampaň a letos Lemura v té samé kategorii. Tak trochu mám nutkání říct, že jsme na sociály asi nejlepší v republice. Je to velkohubé, ale podložené odbornou porotou.“ hodnotí se smíchem Otta Kovařík, zakladatel Chilli Production. „Jsme skromní a nejlepší. Je super, že nám klienti dávají volnost a pak to nese výsledky. Díky všem za důvěru. Celý tým teď u nás šlape jak hodinky a máme skvělé lidi, kteří dělají parádní práci. Jsme všichni společně s klienty jedna velká Chilli Rodina!“ dodává. Ocenění: 1.místo Digital & social meda social media Výstava Malevič a ruská avantgarda (Alšova jihočeská galerie) 2.místo Zábava & sport 100 let volejbalu Dobeška (Český volejbalový svaz) 3.místo Státní správa, politika, neziskový sektor Chodit na umění není umění (Alšova jihočeská galerie) Prezentace k projektům zde: Výstava Malevič a ruská avantgarda 100 let volejbalu Dobeška Chodit na umění není umění O soutěži: Soutěž od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. (zdroj popisu o Souteži: cenapr.cz) text: Chilli Production / 23. 6. 2022 Příspěvek Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura! pochází z Chilli Production s.r.o.
Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte
projít na článek[2 min. čtení] Jan Sedláček: Z médií slýcháme, že si prý Babiš založil svoji kampaň na strachu a že je to špatně. Ta samá média tu přitom celé roky vytvářejí celou řadu kampaní založených právě na strachu.
Když jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci n
projít na článekbrand building, social media & media relations Příspěvek High Peak pochází z PR klinika
projít na článekJiž dlouhá léta se účastníme sbírky Ligy proti rakovině. I když řádil covid, tak jsme vybírali peníze přispěním rovnou na účet Ligy Těší nás, že se daří kytičky prodávat a přispívat na dobrou věc. Poděkování patří všem studentům, těm, kteří vybírají i těm
projít na článek