Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura!

Máme Lemura! Po loňském úspěchu v soutěži Fénix content marketing jsme byli trochu pod tlakem. Otrkali jsme se a vyrazili i do jiných soutěží. Možná i proto, abychom se utvrdili v tom, že to děláme dobře. No, a děláme. Dovezli jsme první, druhé a třetí místo! „Velké potěšení mi dělá, že loni jsme vyhráli Fénixe za nejlepší social media kampaň a letos Lemura v té samé kategorii. Tak trochu mám nutkání říct, že jsme na sociály asi nejlepší v republice. Je to velkohubé, ale podložené odbornou porotou.“ hodnotí se smíchem Otta Kovařík, zakladatel Chilli Production. „Jsme skromní a nejlepší. Je super, že nám klienti dávají volnost a pak to nese výsledky. Díky všem za důvěru. Celý tým teď u nás šlape jak hodinky a máme skvělé lidi, kteří dělají parádní práci. Jsme všichni společně s klienty jedna velká Chilli Rodina!“ dodává. Ocenění: 1.místo Digital & social meda social media Výstava Malevič a ruská avantgarda (Alšova jihočeská galerie) 2.místo Zábava & sport 100 let volejbalu Dobeška (Český volejbalový svaz) 3.místo Státní správa, politika, neziskový sektor Chodit na umění není umění  (Alšova jihočeská galerie) Prezentace k projektům zde: Výstava Malevič a ruská avantgarda 100 let volejbalu Dobeška Chodit na umění není umění  O soutěži: Soutěž od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. (zdroj popisu o Souteži: cenapr.cz) text: Chilli Production / 23. 6. 2022 Příspěvek Podruhé za dva roky jsme udělali nejlepší social media kampaň v České republice a vezeme do Budějc Lemura! pochází z Chilli Production s.r.o.

projít na článek

3x první! Nejlepší social media content. Obhajujeme. Třetí rok po sobě!

Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte

projít na článek

Kampaně založené na strachu: jednou vadí, podruhé ne

[2 min. čtení] Jan Sedláček: Z médií slýcháme, že si prý Babiš založil svoji kampaň na strachu a že je to špatně. Ta samá média tu přitom celé roky vytvářejí celou řadu kampaní založených právě na strachu.

projít na článek

Posbírali jsme, co se dalo. Fénix shořel pod náporem Chilli Production!

Když jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci n

projít na článek

High Peak

brand building, social media & media relations Příspěvek High Peak pochází z PR klinika

projít na článek

Květinový den

Již dlouhá léta se účastníme sbírky Ligy proti rakovině. I když řádil covid, tak jsme vybírali peníze přispěním rovnou na účet Ligy Těší nás, že se daří kytičky prodávat a přispívat na dobrou věc. Poděkování patří všem studentům, těm, kteří vybírají i těm

projít na článek