Když jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci na úspěch. Za dm drogerii „dm podcast“ a za Alšovu jihočeskou galerii #choditnaumenineniumeni. Oba projekty máme v naší dikci od samého začátku. Vymysleli jsme kreativní vizuální koncepty, produkčně jsme vše odjeli, natočili, postprodukovali veškerý obsah, následně nasadili na komunikační kanály a starali se o výkon. Proto jsme byli přesvědčeni, že máme šanci ve Fénixu uspět. Přihlásili jsme se do šesti kategorií a v obrovské konkurenci jsme se v každé z nich umístili na pomyslné bedně. V nejvíc našlapané kategorii, o kterou jsme hodně stáli Social media kampaň jsme dokonce urvali zlato! Úspěch, kterého jsme i díky našim klientům a jejich důvěře dosáhli, je pro nás úžasným hnacím motorem do budoucna a celý ostrý tým tím roste na kvalitě. Jsem rád, že se na obou projektech podílí všechny naše divize. Video/foto sekce, social media sekce, copywriting sekce, výkonnostní reklama, grafické studio i celé vedení. Krásný týmový úspěch. Jsem pyšný na celý tým, na všechny lidi kolem, a jsem rád, že to, co děláme, má kvalitu a je na špici v celé ČR. To byl cíl. Je třeba stanovit další. Tak zase za rok! Prezentace #choditnaumenineniumeni ZDE Prezentace #dmpodcast ZDE ___ Díky Otta Kovařík 1. místo Social media kampaň -> Alšova jihočeská galerie #choditnaumenineniumeni 2. místo Best in krása a móda -> dm drogerie dm podcast 2. místo Content marketingová strategie -> Alšova jihočeská galerie #choditnaumenineniumeni 2. místo Nejlepší distribuce firemního obsahu -> Alšova jihočeská galerie #choditnaumenineniumeni 3. místo Podcast -> dm drogerie dm podcast (1. ani 2. místo nebylo uděleno) 3. místo Nejlepší video a jeho použití -> Alšova jihočeská galerie #choditnaumenineniumeni Příspěvek Posbírali jsme, co se dalo. Fénix shořel pod náporem Chilli Production! pochází z Chilli Production s.r.o.
Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte
projít na článekPoslechněte si podcast s naším zakladatelem Ottou Kovaříkem o tom, jak budoval a buduje Chilli, jaká byla jeho kariéra a projekty nebo jakou má vizi a přístup k práci. Dozvíte se i to, jestli je ochotný dělat politické kampaně a jaký je jeho životní sen.
projít na článekMáme Lemura! Po loňském úspěchu v soutěži Fénix content marketing jsme byli trochu pod tlakem. Otrkali jsme se a vyrazili i do jiných soutěží. Možná i proto, abychom se utvrdili v tom, že to děláme dobře. No, a děláme. Dovezli jsme první, druhé a třetí mí
projít na článekFúze Metronome Prague a fullservice marketingové agentury Chilli Production slibuje velkou porci kvalitního contentu, promyšlenou a ucelenou strategii a kompletně uchopenou omnichannel komunikaci. „Naše vize je vybudovat z Metronome Prague brand, který bu
projít na článekMůžete se u nás těšit na jedinečné dekorace, jako je například tento fénix. Je zde mnoho pekelnických a fantazijních dekorací, na které se můžete těšit. Budou vás fascinovat a nebo dokonce vám mohou nahánět hrůzu. O tyto dekorace pravidelně a náležitě peč
projít na článek