Dbát o sebe není slabost tak zní claim kampaně společnosti dm drogerie markt pro Českou republiku. Vůbec poprvé si česká divize společnosti dm zajistila vlastní kampaň. Cílem je vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe vnoučata, rodinu, vůz, kolo, sport, vzdělávání neměli by zapomínat sami na sebe. Dbát o sebe není slabost. Není ostudou pečovat o svůj zevnějšek, právě naopak. Je to nesmírná výhoda. Díky péči o svůj vzhled budou muži v dnešní době atraktivnější a budou působit více charismaticky. Vzali jsme to komplexně, tak jak to máme rádi. Vymysleli jsme název kampaně, vytvořili k němu logo, barvy jsme bez debat zvolili černou a bílou. Žádný kompromis. Chtěli jsme se tím i trochu přiblížit nové pánské dm značce SEINZ., která přichází nově na trh. Věnujeme se ale všem pánským značkám. Kampaň má 4 roviny. Business model, roadshow, sampling a vlastní foto a hlavně video content do sociálních sítí a do PPC kampaní mimo sociály. Business model vymysleli jsme si plechový hrnek s „hipster“ potiskem, matný, černý s visačkou, na které je vysvětlena kampaň a sekundární message kampaně: U nás najdete vše pro muže na jenom místě. Hrnek je možné získat za nákup pánské kosmetiky v minimální hodnotě 199 Kč. Sampling vytipovali jsme fabriky, kde chlapi dřou, u práce se ušpiní (slévárny, kovovýroba, doly) a kterým při odchodu ze šichty dáme pánskou kosmetiku od dm. Samplovat budeme i u ragbistů. Mediální obsah jsme pojali s důrazem na emoce. Bez produktů. Jen muž a jeho obvyklé starosti. Kontrast toho, že muži pečují o vše kolem sebe, což je správné, ale zapomínají dbát i sami o sebe. Ke všemu běží velká direktivní kampaň s velkým spendem jak do sociálních sítí, tak na GoogleAds, sKlik a Youtube. Po celé republice bude možné začátkem listopadu navštívit v rámci road show dm Barber Point. Nábytek, který jsme navrhli na míru, vyrobili z masivního dřeva a dotáhli ho do posledního detailu. Proškolený personál, profi barberisti, testování produktů, rady, jak se starat o vlasy, vousy a tělo. Možná už vás kampaň zasáhla, možná na ni narazíte v dalším průběhu. Je ale z větší části mířená na muže, tak se snad nikdo neurazí. Příspěvek Nový ostrý klient dm drogerie markt pochází z Chilli Production s.r.o.
Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte
projít na článekVěčná otázka, zda vstup silného hráče na e-commerce trh pohřbí jeho menší konkurenty, se v případě nového e-shopu DM drogerie zdá trochu zbytečná. Nákup drogerie na internetu si zatím vyzkoušela jen malá skupina potenciálních zákazníků, takže silní hráči
projít na článekSíť drogerií ROSSMANN otevřela ve středu 30. srpna 2023 novou prodejnu v Moravské Třebové. U této příležitosti si pro své zákazníky připravila speciální akční nabídku nákupu s 20% slevou, která poběží až do neděle 3. září. Prodejna v moderním designu se s
projít na článekKdyž jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci n
projít na článekPár chvil od ostrého spuštění internetového obchodu s luxusními tričky. Ačkoli je zatím jaro, počasí je v některých dnech tak pěkné, že už můžeme od odhodit pár vrstev oblečení a nosit zase pohodlná trika. ...
projít na článek