Nový ostrý klient dm drogerie markt

Dbát o sebe není slabost tak zní claim kampaně společnosti dm drogerie markt pro Českou republiku. Vůbec poprvé si česká divize společnosti dm zajistila vlastní kampaň. Cílem je vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe vnoučata, rodinu, vůz, kolo, sport, vzdělávání neměli by zapomínat sami na sebe. Dbát o sebe není slabost. Není ostudou pečovat o svůj zevnějšek, právě naopak. Je to nesmírná výhoda. Díky péči o svůj vzhled budou muži v dnešní době atraktivnější a budou působit více charismaticky. Vzali jsme to komplexně, tak jak to máme rádi. Vymysleli jsme název kampaně, vytvořili k němu logo, barvy jsme bez debat zvolili černou a bílou. Žádný kompromis. Chtěli jsme se tím i trochu přiblížit nové pánské dm značce SEINZ., která přichází nově na trh. Věnujeme se ale všem pánským značkám. Kampaň má 4 roviny. Business model, roadshow, sampling a vlastní foto a hlavně video content do sociálních sítí a do PPC kampaní mimo sociály. Business model vymysleli jsme si plechový hrnek s „hipster“ potiskem, matný, černý s visačkou, na které je vysvětlena kampaň a sekundární message kampaně: U nás najdete vše pro muže na jenom místě. Hrnek je možné získat za nákup pánské kosmetiky v minimální hodnotě 199 Kč. Sampling vytipovali jsme fabriky, kde chlapi dřou, u práce se ušpiní (slévárny, kovovýroba, doly) a kterým při odchodu ze šichty dáme pánskou kosmetiku od dm. Samplovat budeme i u ragbistů. Mediální obsah jsme pojali s důrazem na emoce. Bez produktů. Jen muž a jeho obvyklé starosti. Kontrast toho, že muži pečují o vše kolem sebe, což je správné, ale zapomínají dbát i sami o sebe. Ke všemu běží velká direktivní kampaň s velkým spendem jak do sociálních sítí, tak na GoogleAds, sKlik a Youtube. Po celé republice bude možné začátkem listopadu navštívit v rámci road show dm Barber Point. Nábytek, který jsme navrhli na míru, vyrobili z masivního dřeva a dotáhli ho do posledního detailu. Proškolený personál, profi barberisti, testování produktů, rady, jak se starat o vlasy, vousy a tělo.  Možná už vás kampaň zasáhla, možná na ni narazíte v dalším průběhu. Je ale z větší části mířená na muže, tak se snad nikdo neurazí.   Příspěvek Nový ostrý klient dm drogerie markt pochází z Chilli Production s.r.o.

projít na článek

3x první! Nejlepší social media content. Obhajujeme. Třetí rok po sobě!

Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo. Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás Fénix Conte

projít na článek

Komentář: Spuštění e-shopu DM drogerie pomůže všem

Věčná otázka, zda vstup silného hráče na e-commerce trh pohřbí jeho menší konkurenty, se v případě nového e-shopu DM drogerie zdá trochu zbytečná. Nákup drogerie na internetu si zatím vyzkoušela jen malá skupina potenciálních zákazníků, takže silní hráči

projít na článek

Nová drogerie ROSSMANN v Moravské Třebové se těší na své zákazníky

Síť drogerií ROSSMANN otevřela ve středu 30. srpna 2023 novou prodejnu v Moravské Třebové. U této příležitosti si pro své zákazníky připravila speciální akční nabídku nákupu s 20% slevou, která poběží až do neděle 3. září. Prodejna v moderním designu se s

projít na článek

Posbírali jsme, co se dalo. Fénix shořel pod náporem Chilli Production!

Když jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali v úspěch. Cinklo stříbro. I letos nás chytly roupy a přihlásili jsme dva super projekty, které měly šanci n

projít na článek

LuxusTrika.cz zahajuje ostrý provoz

Pár chvil od ostrého spuštění internetového obchodu s luxusními tričky. Ačkoli je zatím jaro, počasí je v některých dnech tak pěkné, že už můžeme od odhodit pár vrstev oblečení a nosit zase pohodlná trika. ...

projít na článek