Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj

25. dubna mám svátek, a to mě donutilo se trochu zamyslet nad personalizovaným e-mailingem. Proč? K tomu se za chvilku dostaneme.Toto téma je dnes poměrně aktuální a každý schopný marketér se snaží z mailingu automatizovaného udělat personalizovaný – tedy rozesílat obchodní zprávy takovým způsobem, aby to příjemce zaujalo a neobtěžovalo.

projít na článek

E-mailing ve znamení automatizace

Nedávno jsem byl donucen udělat analýzu mailingových nástrojů. A to proto, že mi ze společnosti Mailkit, jejichž službu jsem dlouho využíval, dorazila výpověď. Asi jsem pro ně příliš malý klient…Byl jsem z této situace trochu rozčarovaný, protože jsem pra

projít na článek

Jsem Mergado specialista!

Jsem nadšený, a tak bych vás rád informoval, že jsem získal certifkát specialisty Mergado. Kdo tento nástroj nezná, tak ani neví, o co přichází. Je to totiž skvělý pomocník nejen při řešení problémů s XML feedy, ale také urychluje práci při zavádění inzer

projít na článek

Zautomatizujte svůj mailing se Sambou

Zde na blogu jsem věnoval prostor řadě mailingovým nástrojům třeba jako je Mailkit nebo Ecomail. V tomto článku vám ale chci představit zajímavou novinku jménem Samba.

projít na článek

Microsoft Clarity UX nástroj, co rád doporučím.

Pokud používáte Hotjar pro analýzu UX, možná jste si všimli nedávného zvýšení cen. Bohužel se tím tento nástroj mohl stát pro některé malé firmy nebo startupy nedostupným. Dopadlo to na hodně UXáků v mém okolí, jelikož tento nástroj využívá opravdu hodně

projít na článek

Reporter od Seznamu, nástroj na analýzu hledání a trendů

Nedávno jsem si uvědomil, že nástroj Reporter od Seznam.cz je poměrně zapadlá služba, což je ovšem škoda. Proto jsem se rozhodl vám představit, k čemu slouží a jak se může hodit.

projít na článek